بله همونطور که میتونید حدس بزنید دیروز خواب موندم سو... پستی در کار نبود(("=

نمیدونم منی که میخواستم ساعت 5 از خواب بیدار شم چجوری تا ساعت 9 خوابیدم... شایدم همین مسئله باعث شد به خودم بگم که حالا که 4 ساعت وقت تلف کردم، پس باید بقیه روزمو عالی بگذرونم و خب... حداقل تونستم انتظارات خودمو براورده کنم و این خوبه!

امروز با این که ساعت 6 از خواب بیدار شدم اصلا خسته یا خموده نبودم، چون من همونم که بعد از بیداری قشنگ تا سه ساعت بعد رو حالت لودینگم و اصلا نمیفهمم دارم چیکار میکنم|:

ولی امروز میفهمیدم^-^

احتمالا دارم عادت میکنم به این ساعت بیدار شدن...^-^

امروز آزمون داشتم و از فصل تقسیم سلولی و تولید مثل زیست یازدهم هم قرار بود بیاد.

امروز صبح قبل از شروع آزمون که داشتم مرور میکردم یه لحظه یه چیزی به ذهنم رسید که خب... باعث شد یه مقدار تو فکر فرو برم((=

میتوکندری های سلول اسپرم توی بخش میانیشه، که موقع لقاح وارد تخمک نمیشه. این یعنی تمام میتوکندری هایی که سلول تخم داره منشاشون از سلول تخمکه. بخوام ساده تر بگم، میتوکندری یه اندامک سلولیه که انرژی تولید میکنه و تمامی میتوکندری هایی که تو تک تک سلول های بدن ما هستن از مامانمون به ارث رسیدن(("=

ولی چیزی که باعث شد به فکر فرو برم اینه که... تمامی میتوکندری های بدن من از مامانم سرچشمه گرفتن. میتوکندری های مامانم از مادربزرگم، میتوکندری های مادربزرگم از مامانش و...!!!

فکرشو کنین چه قدمتی دارن(("=...

همین دیگه... به شگفت آمدم. و الانم اینجام تا به سومین سوال جواب بدم^-^

سوال امروز اینه:

-به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت؟

 

به نظرم بایدی وجود نداره! وبلاگ نویسی در بیشتر موارد برای وبلاگ نویسا لذت بخشه، و به همین دلیل دنبالش میکنن. 

شاید در نگاه اول برای خیلیامون نوشتن توی این وبلاگا صرفا یه سرگرمی باشه، ولی اگه نظر منو بخواین بیشتر از یه سرگرمیه و همینه که به نوعی متفاوتش میکنه.

درسته که نوشتن تو همچین فضایی یه مقدار زحمتش بیشتره و به اندازه ی شبکه های دیگه بازخورد نداره، اما همین کم بودن بازخورد یه مزیت خوب داره و اونم اینه که نظرات منفی هم کمتره توش.

هرچقدر آدمای بیشتری این اطراف رفت و آمد داشته باشن، مسلما دردسر ها هم بیشتر خواهند بود. میدونین چیه به نظر من ولاگ نویسا یه خانواده ی کوچیک و صمیمی ان. درگیری و دعوا اینجا خیلی کمتره برای همین آدم آرامش روان داره، وقتی پاتو میذاری اینجا، میتونی کاملا مطمئن باشی که آدمایی که میبینی از سر خودنمایی و فخرفروشی و امثال اینا اینجا نیستن. 

اینجان که بنویسن، بخونن، ببینن و غیره!

نمیخوام بگم اینجا چیزی برای تظاهر وجود نداره و همه پاک و صادقن، چه بسا خودم خیلی وقتا صادق نبودم، ولی حداقل میزان این تظاهرات (!!!) اینجا کمتر از جاهایی مثل اینستاست.

این یکی از مهم ترین دلایلیه که باعث میشه وبلاگ رو پیشنهاد بدم، چون هم نوشتن باعث خالی بشی و حس بهتری پیدا کنی، هم نظراتی که در مقابل نوشته هات دریافت میکنی در اکثر موارد چاشنی شیرینی و شکر دارن ((=