ساخت کد موزیک

~Haruka to Myuki - 17 sai~

~Download~

 

دیشب همینطور که داشتم به خوابی بس عمیق فرو می رفتم مامانم یهو پرید تو اتاقم و منم زهره ترک شدم"-"

بهش می گم خب چیه؟"-"...

می گه بیدار شو داره برف می آد"-"...*-*

بعد ینی فکر کنین... از دیشب ساعت حدودا 12 شب شروع شده، تا همین الانم ادامه داره*-*... خیلی خوشحالم T-T

 

خب!*-*

احتمالا با این چالش آشنایی داشته باشین خودتون، از اینجا شروع شده و به دعوت نوبادی دارم انجامش می دم*-*...

نمی دونم دعوت کردن مجازه یا نه ولی به هرحال دعوت می کنم از:

سنتاکو - هیونگ - کیدو ^-^

 

1. اومدم بیان(=

2. آدنیوم برای اولین بار گل داد T-T

3. با هیونگ و کیدو رفتم دوچرخه سواری کنار دریاچه T-T

4. یه دوست ژاپنی تو اینستا پیدا کردم... همیشه اول اون بهم صبح به خیر می گفت T-T محاسبه می کرد کی اینجا صبح می شه(": ...

5. کامبک Why not لونا T----T + لایت استیک رسمیشون(":

6. برای تولد سنتاکو کادوی واقعی فرستادم، اونم برای تولد من فرستاد تاسذیتاذT---T

7. روز تولدم...! بهترین روز امسال بود(":

8. روز تولد هیونگ... و اون دو شبی که کنار کیدو و هیونگ بودم(":

9. عینکی شدنمT---T

10. اون شبی که رفتیم خونه کیدو... TT

11. پیدا کردن کوراگه(=...

12. هر باری که مینوری ویدیو ی جدید می ذارهT-T (ینی اگه بدونید من با ویدیو های این بشر چقدر خر ذوق می شم|: اصن انگار می رم تو یه دنیای دیگه...)

13. انیمه/سریال هایی که دیدم((": هرچند نسبت به سال های قبل خیلی کمتر بودن...

14. این که ***** ****D: ... (این داستان: موچی الگوی من)

15. تمام دفعاتی که لوازم تحریر/کتاب جدید خریدم T-T

16. روز اوربیت... و دیدن کنسرت آنلاین لونا T---T...

17. درس خوندن/فیلم دیدن/ امتحان زبان دادن با هیونگ و کیدو وقتی اومده بودن خونمون(":

18. خوردن سهم چیپس/دلستر داداشم"-"...

19. روزی که با مامانم و همکارش رفته بودیم مناطق بی بضائت... TT

20. ویدیوکال گرفتن با دوستای مجازیم T-T... 

 

+ببخشید دیگه از نه تا بیشتر شد"-" خواستم به رسم استلا رند شه "-"

 

پی نوشت: قلمچی الان تموم شد|: یاتبذات

پی نوشت: برف T----T

پی نوشت: ینی امروز حین آزمون هرچیزی که فکرشو کنید لمبوندم، از چایی و کیک و خامه بگیر تا آش دوغ نیم پز|: نتونستم منتظر بمونم کامل بپزه|: ...

پی نوشت: شیرانای شیرانای^^