همین الان داشتم یه ویدیو ی انگیزشی میدیدم.

میگفت فک کن پنج سال بعد، میخوای برگردی به پنج سال قبل؛ ینی همین الانت و اشتباهاتی که الان کردی رو جبران کنی و کارایی که باید  میکردی و نکردی رو انجام بدی.

البته من هیچوقت آدمی نیستم که دلم بخواد به گذشته برگردم. اصلا اصلا دلم نمیخواد. حتی اگه اشتباهی هم مرتکب شده باشم، مطمئنم که اون اشتباه باعث شده یه چیزی توی من به وجود بیاد پس تمامی اشتباهاتمم برام عزیزن چون منو تبدیل به من میکنن.

ولی الان دارم به این فک میکنم... که من نمیدونم دقیقا تا پنج سال بعد چه اتفاقایی برام میوفته و چقدر تفکراتم عوض میشن... نکنه واقعا واقعا پنج سال بعد... ساعت 00:00 آرزو کرده باشم که برگردم به پنج سال قبل و همونجا آرزوم برآورده شده باشه؟...

نکنه من پنج سال بعد از من الان میخواد که یه کار مهم رو انجام بدم؟...

 

پی نوشت: میرم بقیه ویدیو رو ببینم...

پی نوشت: نظراتتونم جواب میدم، قول میدم^^

 

http://s13.picofile.com/file/8402489534/3a0df757907ee8aeed871aa9ee3cb529.jpg