امروز از اون روزاییه که زیاد حس درس خوندن ندارم ولی شدیدا پتانسیل اینو دارم که یه سری کارا که یه مدته همش پشت گوش میندازمو انجام بدم، پس میشه گفت روز خوبیه!

الان دقیقا میخواستم بنویسم که هوا اونجوری که دلم میخواد ابریه ولی تا این جمله رو تموم کنم یهو آفتاب درومد|:

*پنکه پارس خزر را روشن کرده و همراه با آهنگ جیغ میزند*

امروز میخواستم صحونمو تو حیاط بخورم ولی خب... اصلا یادم نبود که کله سحر کلاس دارم"-"...

و خب تمرینامم ننوشته بودم، آللاه بوینمی سندرسن XDDD ولی خب از شانس جذابم امروز جز یکی هیچکش ننوشته بود"-" واااو...

بابام امروز به خاطر سهام عدالت و این مسخره بازیا یادش افتاده که من کارت ملی ندارم... هیچی دیگه فردا هم کله سحر باید پاشم برم برای احراز هویت و چمد اقدام برای کارت ملی و از این مزخرفات -.-

دیروز داداشم تو اینستا یه عروسک نمدی لاما دیده بود و آویزون من شده بود که آبجی بیا اینو باهم درست کنیم"^"...

خب من خودم به شخصه تا حالا... آم... وایسید بشمرم|:... بله من تاحالا سیزده تا عروسک نمدی دوختم. یه مدت خیلی شدید رفته بودم تو فاز این چیزای نمدی، علاوه بر عروسک کلی خرت و پرت دیگه هم درست کرده بودم... یادش به خیر چه دورانی بود(("=...

به هرحال دیشب بهش گفتم برادر من نمیتونم من! وقت ندارم باید درس بخونم وگرنه دوباره اون مشاوره زنگ میزنه قهوه ایم میکنه|: 

هیچی دیگه، مامانم که اومد رفت آویزون اون شد که بیا اینو باهم بدوزیم، مامان بیچارمم تو اتاق من بود حتی روسریشو در نیاورده بود|: هیچی دیگه، نشست براش دوخت منتها چون رو صندلی من نشسته بود دیگه منم نتونستم بشینم پشت میز درسمو بخونم|: و اینجوری شد که تمرینامم ننوشتم... انی وی... حداقل تستامو بعد از ظهر کامل زده بودم"-"...

حتی دیشب نتونستم سریال ببینم-.- 

و خب در عوض با غزل حرف زدم، همون دختره که قبلا تو کلاس ریاضیم بود و گفتم که اوتاکو عه... نشستیم کلی برای اتک و لیوای عر زدیم D=

یه مقدار مزخرف هم تو ادامه مطلب نوشتم"-" همین دیگه...

 

 

پی نوشت: فردا امتحان ریاضی دارم اه "-"

پی نوشت: ولی فک کنم دارم تو ریاضی پیشرفت میکنم"^"

پی نوشت: وای وای دیروز هاله یه ویس برام فرستاد مال زمانی بود که هشتم بودیم XDDD هانیه از این آی واچ ها داشت، با اون سر کلاس ویس گرفته بودیم XD یادمه یه بار که داشتیم سر کلاس همینجوری با اون ساعته ادا در میاوردیم هانیه گفت خانوم میفهمه ها! و منم گفتم نه بابا اسکله نمیفهمه... همون لحظه خانوم برگشت سمت من آستینشو یه ذره داد بالا، دیدیم خانوم خودش از اون ساعتا داره XDDD تازه ردیف جلو هم بودیم.. عررررر XDDDD

http://s12.picofile.com/file/8402123150/6280f92d8d94d2a3dcbce44d8087abc0.jpg

 

اول از همه میخوام جهت شادی روح و روان هاله و اسرا رونمایی کنم از این پروانه ی ژیگول XD

فک کنم دو روز پیش بود که پیداش کردیم تو حیاط، نمیتونست پرواز کنه نمد چرا، هی باد میزد برعکس میشد یه ساعت بال بال میزد دوباره صاف میشد XD 

تو عکس نگاه نکنید اینقدر مظلوم افتاده"-" در حقیقت اندازه کف دست طاها بود، خیلی بزرگ بود"-"...

پی نوشت: ای کاش هاله و اسرا بودن از نزدیک میدیدنش T-T

 

http://s13.picofile.com/file/8402123792/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B4_%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B4%DB%B5.png

 

اینم همون لاما ایه که طاها دیروز گیر سه پیچ داده بود بهش "-"

اگه فورتنایت بازی کنین میفهمین این دقیقا چیه XDD و خب بعد از تیکن بازی مورد علاقه ی من فورتنایته، و طاها هم همیشه سر این که تا حالا یدونه کیل نگرفتم مسخرم میکنه"-" و منم همیشه بهش میگم هنوز انسانیت درون من نمرده"-"

شاید باورتون نشه ولی با همین فرمون بدون حتی یه کیل ویکتوری رویال گرفتم XDDD وای که چقدر خفنم من "-"...

پی نوشت: جذاب ترین اسکین این بازی اسکین موزه"-" با منم بحث نکنین... خصوصا تو هاله"-"

 

http://s12.picofile.com/file/8402124642/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B5%DB%B2%DB%B3%DB%B5%DB%B2.png

 

اهم...

اون چالش 5 روزه ی نقاشی رو یادتونه؟ D:

و یادتونه که آخرین نقاشیمو نذاشتم چون عکس درست حسابی ازش نداشتم؟"-"

خب این همونه... نقاشی از چیزی که خیلی دلت براش تنگ شده ((=....

بوو منم (که البته انگشتم رفته روی اون نوشته ی BOO پس دیده نمیشه"-")، بستی هالست و کیدو اسرا عه"^"...

عجله ای ترین نقاشیم شد فک کنین از صفر تا صدش فقط تو 3 ساعت!... پشمام(("=....

هنوز که هنوزه نفهمیدم آخر اون چالش چی شد"-" قرار بود رای گیری کنن ولی مثل این که یکی تقلب کرده بود نمد کپی کرده بود چه کرده بود"-" منم دیگه از خود کسی که چالشو گذاشته بود نپرسیدم، ینی روم نشد نمد چرا"-"... آره دیگه... "^"

پی نوشت: اسرا آرامش خودتو حفظ کن... همه عکسا رو میفرستم..."^"

پی نوشت: بابام عاشق این گلای اطلسیه((=

 

http://s13.picofile.com/file/8402124568/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B5%DB%B3%DB%B4%DB%B1%DB%B1.png

 

و در آخر میخوام اشاره ای کنم به این هلوئک (هلوی کوچک|:) ژِیگول D=...

این درختمون اولین بارشه که میوه میده... سال قبل دوتا هلوی خیلی خیلی ریز داشت ولی هنوز اندازه فندق بودن که به فنا رفتن"-"...

و خب این پسرم خیلی خوب داره رشد میکنه(("=...

پی نوشت: جدا از بحث زیست شناسی و نمد پرچم و مادگی و این داستانا... به نظروتون هلو دختره یا پسر؟"-"

بهش میاد دختر باشه"-"

تازه مومو تو ژاپنی واقعا اسم دختره"-"

پس چرا بهش میگم پسرم؟"-"... نکنه ترنس باشه؟"-"... 

 

http://s12.picofile.com/file/8402124342/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B7%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B5%DB%B3%DB%B4%DB%B3%DB%B4.png