اومدم فقط یه سلامی عرض کنم که بدونید زنده ام XDDD

این دو روز نمد چی شده بود، لپ تاپ بیانو نمیاورد|: دیشب درست شد ولی من حوصله نداشتم بیام و زر بزنم...

هرچند الان حس میکنم تو این دوروز کلی چیز شده که باید به اطلاع برسونم"-"...

بعضی وقتا فک میکردم چرا و چگونه به این همه اطلاع رسانی در مورد زندگی شیتیم عادت کردم"-"... ولی خب خیلی فکرمو درگیرش نمیکنم اصلا همینه که هست...

دیروز بابام شلیل خریده بود منم ک عاشق شلیل... هیچی یدونه خوشگل و گوگولیشو برداشتم و تر تمیز شستم و یه گاز زدم و همون ثانیه یه کرم خیلی گنده از توش پرید بیرون|: منم جیغ زنان اون تیکه شلیلی رو که هنوز تو دهنم بودو نجویده بودمش رو تف کردم فشار دادم روی کرمه و جیغ زنان داشتم دور خونه میگشتم|: 

چرا باید اون کرمه اینقدر گنده باشه؟

تازه بابام برگشته میگه خب کرمه رو هم بخور، تو شیکم کرمه هم شلیله دیگه|: #منطق

هیچی... پرتش کردم روی داداشم اونم برداشته با کرمه بازی میکنه میگه ببین خیلی کیوته|: رسما دارم کنار یه موجود بی مغز دیوانه زندگی میکنم... 

اون مشاوره رو یادتون میاد که وقتی داشتم باهاش حرف میزدم مرغ و خروسا سر و صدا میکردن؟ 

دیروز زنگ زد دوباره، مثلا اولین جلسه ی مشاوره بود"-"...

اولا که با تقریب بهترین مشاوری بود که تا حالا باهام حرف زده بود، قشنگ زد تخریبم کرد از اول ساخت"-"

برگشت بهم گفت تو شبکه های اجتماعی عضوی؟

-بله

خب تلگرام داری؟ بله"-"

واتساپ چی؟ واتساپم داری؟ بله"-"

خیلی خوب... اینستا چی؟ اونم داری دخترم؟ بله"-"...

حالا یه جوری بهش گفته بودم به تلفن خونه زنگ بزن چون تبلتم همیشه خاموشه این فک کرده بود من دور کل محازی رو خط کشیدم ینی رسما ازم نا امید شد وقتی دید همه چی دارم XD تازه شانس آوردم فکرش طرف وب نرفت وگرنه کافی بود بهش بگم وب دارم تا همونجا تلفونو بکوبه تو سرم"-"...

قابل ذکره که اون اول شماره خونه رو هم اشتباه داده بودم به بدبخت XDDD خدایا منو گاو کن...

جدا از تمام اینا...

حدود دوماهه که کلا از فرم درومدم، کلا یه برنامه ی درست حسابی ندارم ایش -.-... و خب یادمه اون زمان که با هلیا مبارزه ی شیرین میدیدیم چقدر رو فرم بودم... چون کل روز درس میخوندم به امید این که شب ساعت 10 به خودم جایزه بدم سریال ببینم"-"...

برای همون رفتم یه مینی سریال ژاپنی شروع کردم XDDDD

خیلی باحاله لنتی... تا اینجا که کلی خندیدم بهش XD ... تفاوت اصلی سریال های ژاپنی با کره ای اینه که از هر ده تا سریال ژاپنی نهایتش یکی یا دوتاش قابل دیدنه|: کلا ژتپن تو فیلم و سریال خیلی پیشرفت نداشته...

و خب این مینی سریال 10 قسمتی هم که شروع کردم از اوناییه واقعا ارزش دیدن داره XD البته وقتی که داشتم نظرات کاربران"-" رو میخوندم دیدم که اکثرا خوششون نیومده و گفتن که خیلی بچگونست و اینا. 

حالا خودم که فقط تا قسمت 6 دیدم ولی خیلی ازش خوشم اومده، در اصل کمدیه ولی خب به نظرم بیشتر آموزنده باشه تا کمدی... 

خلاصه این که وقتی تا ته دیدمش و از پایانشم خوشم اومد حتما کامل معرفیش مینمایم"-"...

 

 

پی نوشت: دیروز داشتم اعضای لونا رو به آیلی میشناسوندم... آخرشم ازش امتحان گرفتم ببینم کامل یاد گرفته یا نه XD

پی نوشت: هلیا موزیک ویدیو ی سولو ی اولیویا رو ندیده بود"-"... منم مجبورش کردم ببینه و اونم مجبورم کرد یه سناریو از بی تی اس بخونم که البته هنوز نخوندم"-" مطمئنم محتوای مناسبی نداره، خلاصه اگه از راه رستگاری منحرف شدم و خوار و ذلیل شدم بدونین تقصیر هلیاست "-"...

پی نوشت: چرا هلیا فک میکرد تو موزیک ویدیو اونی که اولیویا گاز میگیره سیبه؟|: پس من یه ساعت در مورد میوه های YYXY و تئوری های Love4eva داشتم گل لگد میکردم؟"-"... 

پی نوشت: اونقدر توی این یه هفته نوشتم که مچ دست راستم دو روزه که خیلی درد میکنه... این اتفاق قبلا هم افتاده بود ولی تا حالا اونقدر شدید نشده بود که بخوام به دوا درمون و پماد و کوفت و زهرمار روی بیارم|:

پی نوشت: سه شنبه امتحان ریاضی دارم"-"... فردا هم کله سحر کلاس دارم و حدس بزنین چی؟ هنوز تمرینامو ننوشتم"-"...

پی نوشت: آی ســــییی یو... آی ســــــــــاااا یو... دتس رایت... ویچ وان ایز ترو؟ آی لاو اور لاود یو؟... آه... See Saw ی لونا رو گوش کنید"-"... همین الان"-"...

http://s12.picofile.com/file/8401987334/6fbbd922bdb824db5c67c9dbca9769a4.jpg