*در هر صورت! شما که تصور نمی کردین نامه رو به پای یه پرنده ی نامه رسون ببندم؟ نکنه فکر کردین یکی که شبا رو کنار سنگ قبر می خوابه به پرنده ی نامه رسون احتیاج پیدا می کنه؟!*

 

امروز رو مود خوبیم!

پس قصد دارم امروزمو بپاچونم... تازه کلاسم ندارم که خسته بشم و فلان... میخوام کلی درس بخونم D=....

یسسسس...

دیروز یه جوری جنازه طور از کلاسم برگشتم که فقط ولو شدم روی تخت"-"...

بعدشم که نشستم با هلیا حرف زدم و فلان... بعد باورتون نمیشهXD... من یه مدت طولانیه دارم از این که برای لونا استیکر میم طور تو تلگرام نیست رنج میبرم"-"...

و خب همیشه تو چتا هم از عکسای میم استفاده میکردم که خیلی رو اعصاب بودن XD... 

و خب دیروز طی یه حرکت انتحاری نشستم یه پک استیکر 94 تایی درست کردم XDDD... وای خدا خیلی خوشحالم... به یکی از آرزو هام رسیدم"-"...

نمیدونین که... من حتی از اون موقعی که اصلا تلگرام نداشتم آرزوم این بود که بتونم استیکر برای تلگرام درست کنم XD...

و دیشب حدودا ساعت 12 اینا به آرزوم رسیدم|""": هق هق*.....

قراره یه ملت رو با استیکرام زخمی کنم XDDDD...

بعله...

امروزم دوباره ساعت هفت بیدار شدم ولی مثل همیشه تا ساعت 8 رو تختم در حالت لودینگ بودم XDDD... هوف...

 

پی نوشت: اون هلیای نادون امروزم برنداشت، ولی میبخشمش، چون دیروز که خیلی خود شاخ پندار شده بودم زدم بلاکش کردم که ببینم چه حسی داره XDDD هیچی... تمام گنجینه های چتمون به فنا رفت... یه ساعت فقط داشتیم خنده عصبی میزدیم XDDD

پی نوشت: واتا واتا واتانوکی.. واتانوکی نوکی نوکی... XDDD

 

http://s13.picofile.com/file/8401706976/f214570157c12997caffa10355aa122b.jpg