سوال: وضعیت دستمالی به چه معناست؟!

به مقطع حساس و قهوه ای که اینجانب در آن قرار دارم، وضعیت دستمالی گویند.

 

چرا الان تو وضعیت دستمالی ام؟ چون تا همین پونزده دیقه پیش فک میکردم شنبه امتحان ریاضی دارم. در حالی که الان فهمیدم اون برنامه مال پایه ما نیست و من شنبه امتحان زیست دارم!...

ینی چی؟ ینی تو این چهار روز باقی مونده باید 9 فصل زیست بخونم. 

به چه صورت؟ به این صورت که آخرین باری که زیست خوندم یادم نمیاد.

حرف دیگه ای برای زدن داری؟ البته! فقط یه سری شایعاتی در مورد تایتل فصل 9 زیست شنیدم. اعتراض ها حاکی از این بوده که فصل 9 خیلی سخته و آدم هیچی نمیفهمه. برای همینه که تمام تماشمو کردم که اصلا نرم سمتش! 

یه چیز جالب بگم؟!

همین الان فهمیدم فردا یه امتحان ترم دارم. اگه از این درسای مسخره نخوندین و امتحان ندادین حتما بهم میخندین. 

اگه گفتین چه امتحانی؟ کارآفرینی! 

نکنه انتظار داشتین توی این زمان قرنطینه بشینم کارآفرینی مطالعه کنم؟ من حتی نمیدونم عنوان درس نهم زیستم چیه! 

 

پی نوشت: البته الان که دارم تفکر میکنم میبینم وضعیت من دستمالی نیست. دبل دستمالیه!

چرا؟ چون دوشنبه یه امتحان شیتی ریاضی دارم که تستیه، شاید اگه سر امتحان تستی قبلی آدم میبودم و دوتا سوال بیشتر میزدم الان مجبور نبودم امتحان جبرانی بدم. اصلا چجوری از 44 نفر، 35 ام شدم؟!

 

پی نوشت: از ریاضی متنفرم.

http://s12.picofile.com/file/8398213126/2b9d9edf27c8a45779cdd760416746bd.jpg