امروزم خواب موندم... ولی برخلاف همیشه اصلا برام مهم نیست فقط دارم به این فک میکنم که تا کی میخوام به این طرز زندگی فرومایه طورانه ادامه بدم؟... 

ینی جدیدا اینجوری شدم که تا قبل از ناهار هرچی خوندم خوندم... بعد از ناهار امکان نداره روی دفتر کتابمو باز کنم مگر این که کلاس داشته باشم|:...

نمیدونم چه مرگمه...

باید درست شم... تازه جدیدا اصلا برنامه ریزی هم نمیکنم فقط میگم خب دیگه فردا فلان درسو میخونم بعدشم میگیرم میکپم"-"...

دیشبم قرار بود با داداشم فیلم ببینیم ولی بابام گفت من میخوام سریال ببینم. 

منم چون امتحان زبان داشتم و خسته بودم"-"...

دیگه گفاتم تا شما سریال میبینین بخوابم بعدش میام... و بیدار شدم دیدم صبح شده|:...

اهم"-"... عاره... و چون داشتم یه خواب خفن میدیدم دیگه دلم نمیخواست بیدار شم با این که میدونستم خواب بود"-"... و اینگونه شد که یه ساعتم از این ور خواب موندم"-"... 

الانم باید برم تمرین های فیزیکمو حل کنم...

 

 

پی نوشت: قسمت شیشم تضاد سیرک از رگ گردن به شما نزدیک تر نیست ولی خواستم بگم دیروز اصلاحیه به عمل آوردم و چند صفحه نوشتم"-"... باشد که رستگار شوید"-"

پی نوشت: امروزم با این که دیر شده بود ولی دو بار به اون هلیای نادون زنگ زدم ولی جواب نداد"-" هلیا اگه اینو میخونی بدون یه روزی دستم بهت میرسه ببین کی بهت گفتم"-"

پی نوشت: میک می سیلی سیلی...

پی نوشت Girls رو گوش دادین؟

پی نوشت: چرا این عکسه برای تبریک سال 2019 عه؟|:

http://s13.picofile.com/file/8401614950/2a546654f8590de987a61a82999678aa.jpg