ببینید اینجا چی داریم!

یکی که دیروز پست نذاشته XD... باورم نمیشه... خیلی دلم میخواست بیام ولی خسته تر از اون بودم که دوساعت منتظر بمونم لپ تاپ بالا بیاد"-"

گشادم خودتونید"-"...

دیروز خیلی خیلی سرد بود هوا... تازه صبحم دوتا کلاس داشتم... عملا داشتم یخ میزدم... و جالبه که بعد از اتمام کلاسمم بابام یادش رفته بود بیاد دنبالم و تو اون هوا نیم ساعت بیرون موندم|""":...

بگذریم... دیروز فقط خوابیدم... ولی امروز دیگه آدم شدم به خودم قول دادم تستای ریاضیمو تموم کنم... چون عملا هیچکدوم از تمرین هامو برای دیروز حل نکرده بودم... اه

جدیدا نمیدونم چم شده، اصلا نمد این چه حالتیه تا قبل از این که رو اون گزینه ی ارسال مطلب جدید بزنم کلی حرف برای زدن دارم ولی تا انگشتام به کیبورد میخوره انگار مغزمو شست و شو دادن|: دیگه هیچی یادم نمیاد...

و خب پریروزم که روز آخر چالش نقاشی بود و نمیدونم چرا من یادم رفته بود نقاشی بکشم، دقیقا سه ساعت قبل از اتمام فرصت شروع کردم به کشیدن و دقیقه نودی تموم کردم XD.... 

و با این که از عجله ای ترین نقاشیام بود ولی خودم خیلی دوسش داشتم... هاله و اسرا هم کلی عر زدن براش(("=... هق****

و خب الان از اونجایی که عکساش تو تبلته و منم حوصله ندارم بریزمشون تو لپ تاپ... حالا بعدا عکسشو میذارم"-"

و یه موضوعی هم هست که باید خاطر نشان کنم"-"...

حدود یه هفته میشه که میخوام این موردو تو پی نوشت هام بنویسم ولی حقیقتش یادم میره"-"...

و اونم اینه که دوستان من به پیر به پیغمبر تضاد سیرکو مینویسم... و این قسمت شیشمشم دوبار نوشتم که البته اتفاقاشون متفاوته ها... و نمیدونم کدومو انتخاب کنم... و دقیق تر بخوام بگم باید این دوتا رو باهم ترکیب کنم تا یه چیز جالب از آب در بیاد"-"... 

احساس میکنم تو یکی از گره های داستان هستم"-"...

چون اگه طبق اون چیزی که از اول تو فکرم بود پیش برم داستان خیلی طولانی میشه و تازه آخرشم بی نتیجه میمونه"-"...

و الانم میخوام یه عالمه اتفاق مهمو تو یه قسمت جا بدم... پس خیلی آسون نیست دیگه... صبر داشته باشین..."-"...

ممنون"-"...

 

 

پی نوشت: امروز صبح میخواستم زنگ بزنم به اون هلیای بکاع که بیدارش کنم ولی خاموش بود|: ... بیلیاقت بذار پستم تموم شه... کار دارم باهات... (دیالوگ آشنا XDDD)...

پی نوشت: آغا"-"... کیپاپ داره به کجا میره... چرا این آهنگای جدیدشون اینقدر خوبه... الان یکی دو روزه قشنگ نابودم... چرا اینکارو با من میکنن... چرا فک کردن من هنوز برای کاور Cherry bomb لونا فن گرلی نمیکنم"-"....

پی نوشت: ماریــــــــــا ماریا... ماریا ماریا... Maria ی هاسا رو شنیدین؟... دیروز اومد... لاناتی خیلی خوبه... اصلا هاسا کلا خوبه. ژذاب گرل کراش لنتی...

پی نوشت: بلو دی رو میشناسین؟... نمیشناسین؟ بزنمتون؟.... 

پی نوشت: نوبادی نوبادی نوبادی نوبادی.... آه... این حجم از کیوت و دوست داشتنی بودن بلو دی رو اصلا نمیتونم هضم کنم... چطوریه که هم خوشگله هم صداش خوبه هم آهنگاش خوبن هم استایلش خوبه؟... اصلا چرا این همه آپشنو یه جا داره؟... نمیخوام اه.......

پی نوشت: حالا خوبه آبی رنگ مورد علاقه من نیس... با این وجود این همه میمیرم برای موهای بلو دی(("=...

پی نوشت: Girls نیچر رو شنیدین؟... نه؟ چی بگم دیگه بهتون((""""=....

 

http://s12.picofile.com/file/8401524892/1efe28ecade55fb46454c07c8e9c5f31.jpg