خب!

لحظاتی پیش اتفاق باحالی افتاد XD

 دیشب هلیا داشت ناله میکرد که میخواد آدم باشه و برگرده به این زندگی و سر موقع بیدار شه و درس بخونه و فلان. و از اونجایی که بچم تازه شماره دار شده D"=...

امروز صبح ساعت 8 بهش زنگ زدم بیدارش کنم XDD

امروز خودم به طرز اعجاب آوری ساعت 5 صبح بیدار شدم"-"... ولی به خودم گفتم خب حالا گیرم که بیدار شدم... که چی اصن؟ چیکار قراره کنم؟"-" 

و دوباره گرفتم خوابیدمXD...

و ساعت 7 بیدار شدم دوباره"-"...

این هلیا ی بدبختم پشت گوشی داشت میمرد بس که ذوق نموده بودXD منتها وسط ذوق کردناش قطع شد، نمد چرا"-"...

بعد من همون ثانیه رفتم دسشویی... تا بیام دیدم دوتا میس کال از سرف هلیا دارم XDDD پت و متیم قشنگ XDDD

هیچی دیگه... بیدارش کردم الانم احتمالا داره میره دوش بگیره D"=

امروز به طرز اعجاب آوری هوا ســــرده"-"...

چرا آخه... چرا من باید تو تیر ماه... تو تابستون کاموا بپوشم؟"-"... واقعا درک نمیکنم... البته خوشحالما... خودتون که میدونین چقدر هوای سرد و ابری دوست میدارمD"=

فقط نمیتونم درک کنم چطور تا دو روز پیش به زور پنکه زنده بودم، الان دارم میلرزم|:

و این که...

دیروز روز چهارم چالش نقاشی بود^-^

 

 

پی نوشت: دیروز یه نفر اومد بهم گفت حس میکنم دورگه ایرانی-ژاپنی هستی..."-"... قبلنا عموم میگفت شبیه فیلیپینیا هستم"-"... ولی خب اون یارو که اصلا قیافه منو ندیده بود|:

پی نوشت: آنو آئویی هوشی ده... آناتانو تادوری... تسوکو کارا... 

پی نوشت: چی میشد اگه میتونستم Planets رو بزنم؟(("=

http://s12.picofile.com/file/8401316768/b878254282688cc26dd0ae666771f646.jpg

 

خب، موضوعش جادوگر بود ((=

و خب حقیقتش خودم خیلی دوسش دارم... مامانم بعد از دیدن این اعتراف کرد رنگ شناسیم خیلی خوبه D"=... 

مامانم با این که معلم هنره تا حالا هیچی بهم یاد نداده"-"... و معمولا هم اینجوری ازم تعریف نمیکنه چون معتقده باید به درسم برسم نه این که نقاشی کنم"-"...

و خب خیلی ذوقمند شدمD'=...

گفته بودم که شاید تبدیل شد به یکی از شخصیتام بنابراین براش اسم پیشنهاد بدینD'=...

هرچند بعضیاتون پیشنهاد دادین و حقیقتا از چنتاشون خیلی خیلی خوشم اومد"-"

به علاوه ی این که...

رای گیری همچنان پا بر جاست... پس... اگه خوشتون اومده خرسندم کنین دیگهD":

ممنونD"=

 

http://s13.picofile.com/file/8401316592/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B2%DB%B3%DB%B6.png

 

پی نوشت: این عکسی که مشاهده میکنین از داغون ترین لحظات نقاشی کردنه"-"

خواستم شما هم سهیم باشین"-"

 

http://s12.picofile.com/file/8401316718/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B4%DB%B1%DB%B6%DB%B5%DB%B2.png