اصلا درک نمیکنم چرا این روزا اینقدر حساس شدم.

دیروزم دقیقا چهل دیقه نشستم گریه کردم، البته دلایل خاص خودشو داشتا... ولی بازم. قبلا اینقدر حساس نبودم... بگذریم!

دیروز دوتا کلاس پشت سر هم داشتم و بعدشم که رفتم خونه ی مادربزرگم.

خیلی وقت بود مادربزرگمو ندیده بودم... اینقدر دلم براش تنگ شده بود D":...

حالا فک کنین با مامان و مادربزرگم نشستیم داریم گیلاس میخوریم یهو گوشی مامانم زنگ خورد. بعد داخل خونه ی مادربزرگمم آنتن نمیده کلا، باید بری بیرون حرف بزنی. آغا نگو این یارو که به من زنگ زده یه پشتیبانه بوده که نمیدونم از کجا برام نازل شده:-:...

برگشت بهم گفت 5 جلسه مشاوره ی رایگان و دی وی دی و از اینجور چیزا برنده شدی... میدونین نکته ی جالبش کجا بود؟ XDDD

اون خانومه خیلی یواش حرف میزد، بعد تو حیاط مادربزرگمم مرغ و خروس هست... فک کنین... یه جوری سر و صدا میکردن لنتیا اصلا نمیشنیدم خانومه چی میگه XDDD

حالا حتما پیش خودش میگه این بچه تو کدوم طویله زندگی میکنه|:

مادربزرگم میگه اون مرغ و خروسا بیست و چهاری ساکتن، ببینن یکی داره حرف میزنه شروع میکنن XDDD

خلاصه... شبم که عین جسد اومدم خونه. و بعدشم که نقاشی کشیدم و فلانD=...

دیروز روز دوم چالش نقاشی بود^^

 

پی نوشت: دیروز تولد لیـــسا بود T-------T.... لیسایییییی 33 سالش شد T^^^^T...

پی نوشت: این هه جین چیه واقعا... چرا اینقدر خوشگله... چرا اینقدر صداش خوبه... چرا اینقدر گرل کراشه... اصن چرا... من میرم... بای... اگه پرسیدن چرا رفت بگین کار هه جین بود...

*ViViD را پلی میکند*

http://s13.picofile.com/file/8401056876/f4353e76c9eae5a50c06f3a4cfe21799.jpg

 

 

خب موضوعش نقاشی از مکان موردعلاقه بود^-^...

اینم یه آبگرم سنتی توی کیوتوعه D=...

من ذاتا اسپا و آبگرم رو خیلی خیلی میدوستم... اتفاقا اینحا ها خیلی آبگرم هست، به هرحال لب آتشفشانیم دیگه|: حالا درسته خاموشه... ولی اِنی وِی، آتشفشانه.

قبل از قرنطینه که همه ی آبا رو ببندن ما خیلی آب میرفتیم، تقریبا هر هفته"-"...

البته مسلما آبگرم ایران با آبگرم ژاپن خیلی فرق داره|:...

خیلی دلم میخواد حتما یه روز از این آبگرما برمT-T...

هق*....

خب،... از همه کسایی که دفه ی قبل بهم رای دادن صمیمانه تشکر میکنم D'=...

 قربونتون... این دفه هم اگه خوشتون اومده بهم رای بدین خیلی خوشحال میشمD'=... 

این پیج خودمه: @ava_ojosama

استوری کردم پیجی که توش رای گیری میشه رو. بازم اگه کسی خواست بگه آدرس پیج رای گیری رو بهش بدم^-^...

 

 

پی نوشت: فقط منم که اینطور حس میکنم یا واقعا خیلی کثیف رنگش کردم؟|:...

 

http://s12.picofile.com/file/8401056934/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6%DB%B2%DB%B4_%DB%B1%DB%B5%DB%B2%DB%B3%DB%B2%DB%B2.png