http://s13.picofile.com/file/8400363584/0d78b2be1fef25f4d0226cef0f209ff9.jpg

هرچقدر تایتاسایتسایاتسیانتایایتنساناینتسایتسانتیاییییی کنم کمه|:

تیابتاسینبانعستیبازتانسیامبتایبتسلمبتنیبلمستی>___________<

لایت استیک لونا الان داره پیش فروش میشه و فردا دست اوربیتاست((""""=...

از دیروزه دارم زار میزنم(("= چرا هیچکی برام نمیخره یدونه؟((""""=...

اونقدر خوشگله که اصلا نمیدونم چی بگم(("=... 

بالاش یه تاجه که داخلش یه الماسه و نوک تاجشم یه ماه کوچولو هست(("=...

واقعا خوشگل ترین و خفن ترین و با جزئیات ترین لایت استیک کل کیپیاپه اصلا رو دست نداره(("=...

قربون طراحش بشم من(("=...

تیبنیتنابسنایبتالنایبلنتسیناسنتانساسییییی(("=...

هعی...(("=...

دیروز اینقدر رو مغز مامان و بابام و داداشم راه رفتم... داداشم گفت من خودم شخصا کلیمو میفروشم فقط بس کن آبجی مغزمو خوردی|:

من: مگه مغز داشتی اصن؟|:

بگذریم... نــــــــــااااح ینی چی بگذریم چجوری بگذرم اصن T____T....

بعضی وقتا فک میکنم لوکیشن چقدر میتونه اثر بذاره رو زندگی آدم، به یدونه لایت استیکم نمیتونم برسم T-T...

اگه تو کره بودمم همینو میگفتم؟T-T...

البته لونا تو کره خیلی طرفدار نداره|: ممکن بود اگه کره ای بودم اصلا اوربیت نمیشدم|:

به این میگن دو راهی|:

قشنگ احساس میکنم تو عالم زرع ازم پرسیدن ترجیح میدی تو ایران زندگی کنی و اوربیت باشی، یا تو کره زندگی کنی و اوربیت نباشی؟ 

و من بدون لحظه ای تفکر گزینه ی اولو انتخاب کردم]=...

اصن امروز روز بیست و شیشم شرح حاله(("=...

 

 

پی نوشت: تا کی باید مثل بدبختا زندگی کنم؟(("=... من فقط یدونه لایت استیک خواستم مگه زیاده؟(("=...

پی نوشت: ولم کنین میخوام تا فردا Love4eva و 365 گوش کنم و عر بزنم(("=...

پی نوشت: اصن آیم سو بد سو وات؟(("=...

پی نوشت: احساس اولیویایی رو دارم که تهنا مونده تو عمارت و داره به ایو و چو و گو وانی نگاه میکنه که از بین درختا دارن باهاش بای بای میکنن(("=...

 

 

 

 

 

سوال امروز اینه:

×*چه چیزی در اطراف، توجهت را جلب می کند؟ به چه چیزی ار آب جلب شده ای؟ آیا آن چیز رنگ، طرح یا بافت خاصی دارد؟ آگر به جای وسیله ای به کسی توجهت جلب شده، آیا ویژگی های ظاهری او برایت جالب است؟

اصن من الان توجهم به لایت استیک جلب شده(("=...

آخه نمیدونین چقدر خوشگله(("=...

*کامان کامان بیبی... تل می یور استوری...*

اهم... نه بذارین جدی باشم(("=... 

نباید اینقدر عر بزنم(("=... 

باور کنین از دیشبه دارم روانی میشم ولی الان دیگه وقتشه که به زندگی عادی و مزخرف خودم برگردم(("=... اصن وقتی داشتم از لایت استیک حرف میزدم چی پیش خودم فک کرده بودم... اصن مگه کی میاد برای من لایت استیک میخره؟T-T...

یه ساعت به بابام توضیح دادم لایت استیک چیه بعد آخرش گفته خوب چراغ قوه بگیر دستت|":... 

اه...

به سوال بپردازیم باو... 

اهم اهم... *فرو دادن بغض*

چیزای خیلی خیلی زیادی هستن در اطراف من که همش توجهمو جلب میکنن. اگه بخوام از اشیا و "چیز ها" حرف بزنم خیلی گزینه های زیادی جلومه((=...

از اون جایی که بیشتر روزم صرف درس خوندن میشه، یا حداقل اگه بیشتر روزمو درس نخونم بهش فک میکنم|:... چیزای مربوط به درس خیلی مورد توجهم قرار میگیرن((=...

مثلا اون جامدادی صورتیه که دفه آخری که مدرسه رفتم از آیندگان خریدم و مامانم وقتی دید به معنی واقعی کلمه جیغ زد چون گویا خیلی گرون خریده بودمش|:...

خیلی دوسش داشتم خو T-T... هنوزم خیلی دوسش دارم T-T... هایلایتر های مایلد لاینمو میذارم توشD"=... 

این مایلندلاین های لنتی علاوه بر این که ساخت ژاپن بیدن و رنگای خیلی خاص و کیوتی دارن و دو طرفه بیدن، خیلی حس خوبی میدن وقتی باهاشون درس میخونیD'=...

یادمه اولین مایلدلاین هایی که خریده بودم یه جوری انگیزمو برای درس خوندن بیشتر کرده بودن که ناگو(("=...

علاوه بر تمام تمامی لوازم تحریر کیوت همیشه مورد توجهم هستن، به این صورت که مهم نیست چقدر دفتر و دفترچه و هایلایت و روان نویس و کوفت و زهرمار دارم، بازم کمه(("=... اصلا من در مورد لوازم تحریر همیشه سیری ناپذیر بودم"-" مثل محلول اتانول و آب که هیچوقت سیر شده نمیشه"-"...

میدونین به حالت کلی، یه لایف استایلی هست که دقیقا اسمشو نمیدونم"-"... ولی تمام چیزای مرتبط با اون لایف استایل همیشه و همیشه مورد توجهم بودن و هستن که به یکی دوتا مورد خلاصه نمیشه، خلاصه اسمش لایف استایله ینی چیزای زیادی رو شامل میشه. 

یکی از موارد مهمش لباسه(("=...

در واقع الان نحوه ی لباس پوشیدن من استایل خاصی نداره، مامانم یه چیزی میخره منم میپوشم"-"...

حالا مگه یه سری موارد خاص، ولی کلا من در مورد لباس خودم خیلی خرید نمیکنم و همش به عهده ی مامانمه. ولی خب لباسای کاموایی گشاد همیشه جز مورد علاقم بودن(("=

اصن خیلی دوس دارم... خیلی کیوتن^^ 

و کفشای کالج(("=... از این چرمیا... خیلی خوشگلن((=...

از موارد دیگه ای که خیلی مورد توجهمه گله((=... من واقعا خیلی گل دوس دارم. حالا زیاد فرقی نمیکنه چه گلی... کلا گل خوبه((=...

و از اونجایی که از دیدن یه گل پژمرده و خراب شده خیلی ناراحت میشم بعضیاشونو که در مرز انحدام قرار دارن رو خشک میکنم. چیزای خشک شده هم خیلی دوس دارم، چه گل باشه چه حشره چه میوه((=...

و خب... سوال پرسیده که کس خاصی توجهت رو جلب نموده؟...

راستش نمیدونم بگمش یا نهXD

ولی قضیش مربوط میشه به زمان قبل از قرنطینه که با دوستام کتابخونه میرفتمD"=...

یه دختره بود که همیشه میومد کتابخونه، ینی من هر دفه رفتم این اونجا بود. که خب اولش ازش بدم میومد ینی حس بدی بهش داشتم، بعدش نمیدونم چی شد کراش زدم روش"-" در حالی که حتی اسمشو نمیدونستم-.-....

خیلی خوشگل بود"-"... چشماشم سبز بودن T-T...

خلاصه من نمیدونستم اینو چی صدا کنم، این فیلم Blue is the warmest color رو دیدین؟ این دختره خیلی شبیه اون بود برا همون دیگه اسمشو گذاشتیم بلو و کلا بلو صداش کردیم. بعد نمیدونم این لنتی چی بود اصن میدیدمش دست و پام میلرزید XD

درحالی که اون احتمالا اصلا نمیدونست من وجود دارم "-"...

وااااه یه هودی زرشکی داره وقتی اونو میپوشه خیلی خفن میشه T-T...

بعد ها اکانت اینستاشو پیدا کردم. یه مدت طولانی که گذشت تصمیم گرفتم بهش پیام بدم ولی هفته ها گذشت و اون حتی دایرکت منو سین نکرد|:... هیچی دیگه پیامامو پاک کردم دیگه هم هیچی بهش نگفتم|: والا... از خداتم باشه ایش»:"|...

ولی قابل ذکره که یه بار باهاش حرف زدم XD

اون روز با اسرا دونفری رفته بودیم کتابخونه و تبلت اسرا شارژ نداشت و شارژر هم نیاورده بود. و نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغز من رخ داد که تصمیم گرفتم برم از بلو شارژر بگیرم:---:... و این تنها باری بود که مستقیما باهاش حرف زدم -.-...

ایش...

 

 

پی نوشت: نتبنستنستینشیسیسیییی لایت استیک لونا رو ببینید آخهD'=....

 

http://s13.picofile.com/file/8400363492/Capture_2020_06_18_08_28_10_757.png