http://s12.picofile.com/file/8400271034/6819d1fb3159a6c2998f3e826ed87c8b.jpg

امروز برای اولین بار به عنوان یه بدبخت دوازدهمی از خواب بیدار شدم|:

نمیدونم داستان چیه من هنوز باورم نمیشه دبیرستانو شروع کردم اونوخت اومدین به من میگین دیگه دوازدهمی هستی؟ شعت|:

ولی نه بیاین جدی باشیم...

دیگه از این به بعد باید مسخره بازی رو بذارم کنار...

باید آدم شم... 

حالا که پنکه هم دارم دیگه از آب و هوا ی گرم اتاقم ناله نمیکنم...

آخه میدونین چیه؟|:

تقریبا یه دیوار اتاق من کلا پنجرست"-"

و در نقطه از خونه قرار داره که از لحظه ی طلوع تا غروب خورشید قشنگ نورش میکوبه تو اتاقم"---" برای همین اتاق من از خود خونه گرم تر میشه... 

کلا به این نتیجه رسیدم که ظرفیت گرمایی بدن من خیلی بالاست|:

ینی دیر گرم میشم، و دیر هم گرمامو از دست میدم|: زمستونا منو ندیدین... ده لایه لباس میپوشم بازم میلرزم|:

اهم...

امروزم بعد از ظهر دوتا کلاس دارم|:

نمیدونم چرا روز تعطیل هم از ما نمیکشن بیرون|: حتی 22 بهمن هم رفتم کلاس و باز بود ایش|:

امروز روز بیست و پنجم شرح حاله... ایح داره تموم میشه...

 

 

پی نوشت: من هنوزم قفلم روش|: لایک سوان سوان سوان... رقصش خیلی باحال بودD=

پی نوشت: فقط منم که احساس میکنم یا به دخترای آیزوان خیلی دارن سخت میگیرن؟]=... آخه از کامبک Fiesta خیلی نگذشته بود...

پی نوشت: همین الان یهو سوال امروز رو نگاه کردم یه لحظه خندم گرفت XD

 

 

 

 

سوال امروز اینه:

×*آهنگ محبوبت در این لحظه چیست؟ آیا محبوب است چون با آن حال خوشی داری؟ آیا آن را دوست داری چون احساس خاصی را در تو بر می انگیزد؟ آیا از ترانه ی آن لدت میبری؟

حتما باید وقتی این سوالو بپرسه که من دارم برای آیزوان عر میزنم XD

به نظرم خیلی هوشمندانه بوده که گفته در این لحظه، چون به عنوان یه معتاد به آهنگ به شخصه آهنگای محبوب زیاد دارم"-"

میدونم خودتونم همینید، انکار نکنید"-"

فعلا که رو همین Secret story of the swan فقلی زدم و آهنگ محبوبمه"-"... ایش خیلی خوبه... ریتمشو خیلی دوس دارم، و خب ذاتا آدمی ام که نمیتونم وقتی اینجور آهنگا رو میذارم یه جا ثابت بشینم حتما باید پاشم قر بدم|: حتی همین الانم سر جام رو صندلی دارم قر میدم... کلا رقصاشونو خیلی دوست دارم D=...

معنی یه آهنگ یکی از فاکتور های تعیین کننده برای منه"-" البته اینجوری نیست که دنبال معنی همه آهنگا رفته باشما... ولی پیش اومده که از یه آهنگ بدم بیاد ولی به خاطر معنیش یهو ازش خوشم بیاد یا برعکسD=...

که این بیشتر در مورد آهنگای انگلیسی صادقه... ذاتا من که همش کره ای و ژاپنی و چینی گوش میدم|:

تو یه پلی لیست با صد تا آهنگ نهایتش... در بهترین حالت ممکن ده تا آهنگ انگلیسی هست|:

و خب یه کرمی هم که دارم اینه که خیلی وقتا عاشق یه آهنگم ولی دانلودش نمیکنم همش آنلاین گوش میدم|: ولی در مقابل کلی آهنگ دارم که هیچوقت طرفشون نمیرم|:...

و جالبه که پاکشونم نمیکنم|:

اهم...

در این لحظه Agitation هم از آهنگای محبوبمهD=... نــــاح... صدای یویا همیشه و در همه حالت روحمو جلا میده... اصن یه آرامش خاصی داره... 

و خب یکی از نکته های مهم در مورد این آهنگ اینه که یه جایی از کلمه ی "سنتاکو" استفاده میکنه XDDD

میدونید یا نه من و هلیا همو سنتاکو صدا میکنیم "-" و لطفا نپرسید چرا و چگونه، چون داستانش طولانیه"-"... ولی به نظرم یکی از بهترین کارایی بود که میتونستیم انجام بدیم D'=....

از دیگر آهنگایی که این روزا خیلی آهنگ محبوبم واقع گشته Butterfly  و High hi لونا بید D= که خب این دوتا دیگه واقعا نیاز به توضیح ندارن"-" 

بعد از Egoist که لونا رو شناختم و ازشون خوشم اومد، این دوتا باعث اوربیت شدنم شدن(("= مخصوصا باترفلای... اه اصلا یه امیدواری خاصی بهم میدن هر دوتاشون(("=... 

اگه هنوز گوش ندادید ترجیحا اول باترفلای رو گوش کنین، و ترجیحا موزیک ویدیوشو ببینین... بوخودا ارزششو داره...

یه اشاره ی ناچیز هم به The everlasting هم بکنم که مال اگوئیستهD=

 

 

پی نوشت: جا داره اشاره کنم The new sweet groove از سافت ترین آهنگای ژاپنی ایه که شنیدم... تو تیک تاک هم خیلی معروفه، احتمالا شنیدین((=

پی نوشت: دیشب داشتم خواب میدیدم که به نفر من و یه مردک سیاه پوست رو برده تو رد روم و جلو چشم من داره اون سیاه پوسته رو شکنجه میکنه، بعدش هم قراره بیاد سراغ من|: حقیقا خواب پشم ریزونی بود... خیلی هم واقعی مینمود|:...

و خب اون قسمتی که اومد منم شکنجه کرد دیدم|: پشمام...