http://s13.picofile.com/file/8400126942/91e24f8c6fa7ea2d42b951320c0e82ab.jpg

حدودا دو ساعت پیش اونقدر داغون بودم که انگار کوه کندم!

امروز دوتا کلاس حضوری داشتم، پشت سر هم! از صب ساعت 8 شروع شد تا 11 و نیم... ینی نابود شدم... خدایا خداوندا...

تازه تمرین های فیزیکمم کامل حل نکرده بودم و تو فاصله ای که معلم بیاد شانسی یه سوالو حل کردم... دقیقا همونو ازم پرسید XD

از کی تاحالا اینقدر خوش شانس شدم؟

اهم... از اتاق فرمان اشاره میکنن که اینقدر به خودت غره نشو اصلنم خوش شانس نیستی چون امتحان ریاضیت فرداست و تو هنوز سه فصل داری که نخوندی!

-ولی کلش چهار فصل بودا...

-دقیقا!

چرا یکی بهم نمیگه تو این هشت روز داشتم چه غلطی میکردم پس؟

بعد از این که از کلاس برگشتم و رسیدم خونه جوری سردرد داشتم که فقط افتادم روی تخت تا بمیرم|: و جالبه که خوابمم میومد ولی اونقدر هوا گرم بود که حتی نمیتونستم بخوابم!]=... میو...

ینی به معنی واقعی دارم بخار میشم... الان که دارم اینو مینویسم هوا دقیقا 306.5 درجه ی کلوین ینی حدودا 33 درجه ی سانتی گراده!

شاید بعضی از عزیزان بگن که خب اونقدرام که داری نق میزنی گرم نیست|:

ولی عزیزانم... دلبندانم... فرزندان عزیز تر از حانم... من تاحالا دمای بالای 40 درجه رو تجربه نکردم|: حتی خود 40 درجه رو هم تجربه نکردم|:

و برای منی که نصف سال تو دمای زیر صفر درجه زندگی میکنم 33 درجه واقعا گرم محسوب میشه!

در هر صورت امروز روز بیست و سوم شرح حاله. ینی حدودا یه هفته دیگه باقی مونده((=

 

پی نوشت: شاید فک کنین که دلیل این که همش در یخزن رو باز میکنم، اینه که دنبال بستنی میگردم، ولی سخت در اشتباهید! ازش به عنوان کولر شخصی استفاده میکنم D=

پی نوشت: در زبان شیرین فارسی به فریزر یخزن گویند. حالم به هم میخوره وقتی این کلماتو استفاده میکنم|: شت...

 

 

 

سوال امروز اینه:

×*یک سلفی بگیر. جدی. یا مقابل آینه یا دوربین جلوی موبایل. سعی کن لذت ببری. امروز از نوشتن خبری نیست!

آم... اوکی سلفی رو که میگیرم ذاتا من کارم عکس گرفته همش|:

فقط بذار قبلش اینو بپرسم که... داداش چرا خو؟XD...

امروز خیلی نوشتنم میومد]=... عیح...

میرم سلفی بگیرم

 

پی نوشت: احساس میکنم خیلی وقته انیمه ندیدم...

حالا برم ریاضی بخونم یا انیمه ببینم؟]=...