As Time Goes

JinSoul

پلیر

17- لیستی از کارهایی که شاید برای شادی دیگران در سال آینده انجام دهید؟
سوال زیباییه.

حدودا اوایل پاییز یه درامای مفصل با هیونگ و کیدو داشتم. و خب من فقط نمی‌دونستم این رفتارم اینقدر براشون آزار دهندست. در واقع اگه به اندازه‌ی اون دوتا بهم نزدیک باشین احتمالا "خب تو نپرسیدی که بگم." رو خیلی ازم بشنوین. در واقع من هیچوقت مخفی کاری نمی‌کنم، فقط یه چیزایی رو نمی‌گم._. و این معمولا هیچ ارتباطی با مضمون حرف نداره. کلا زیاد اهل درد و دل کردن و صحبت از مشکلات خودم برای دوستا یا نزدیکام نیستم. مگر این که دیگه خیلی تحت فشار باشم و نتونم تحمل._. ... (نمی‌دونم یادتونه یا نه، ولی سال قبل به دلایلی به مدت یه هفته وبمو بستم و بلاک کردم  خیلیا رو. و هیچکس دقیقا نفهمید چرا اون کارو کردم(((: البته هنوزم کسی نمی‌دونه.*تمشاخ*بگذریم.) و خب امسال فهمیدم که این رفتارم دوستامو اذیت می‌کنه و در اکثر موارد باعث می‌شه فکر کنن دارم مخفی کاری می‌کنم و دلیل "درک نشدن" هام هم بیشتر مواقع همینه. 

حتی یادمه اولین باری که در مورد درامای "پانسیون کِرمی" با کسی حرف زدم، یه ویس توی گروه سه نفری‌مون فرستادم. (جالبه که قبل مامان بابام به اون دوتا اسکل آمار می‌دم. *تمشاخ*) و بعدش هیونگ گفت که خیلی خوشحال شده که براشون تعریف کردم و این باعث شده حس کنن دقیقا کنارمن(": ...

 

18- چه کسانی هستند که بخاطر آنها تلاش می‌کنید؟ به خودتان یادآوری کنید.
یه مدت پیش یه تست کوچولو دادم که میزان خودخواهی رو نشون می‌داد. و نتیجه‌ی این تست برای من اینطوری بود که یه چیزی فراتر از خودخواهم._. (حتی الان توی دوتا سایت دیگه تست دادم، بله اونا هم اشاره داشتن که خودخواهم^^) با وجود این احتمالا اصلا براتون عجیب نباشه اگه در جواب به این سوال بگم خودم. اینطوری نیست که بگم اگه کاری ازم برای کسی ساخته باشه به چپ و راستم بگیرمش... ولی اگه خودم این وسط آسیب ببینم انجامش نمی‌دم. و خب خیلی سوال عجیبیه، اصلا چرا باید برای کس دیگه‌ای "تلاش" کنم؟ تلاش کردن با دوست داشتن و ارادت داشتن به کسی فرق می‌کنه. این که همه کار برای کسی کنی با این که مثلا برای تولدش یه هدیه ناقابل براش بخری فرق داره. منظورم اینه که محبت کردن به بقیه خوبه، اصلا رو خود آدمم تاثیر مثبت می‌ذاره. ولی تلاش کردن؟ نوپ. فکر نکنم بخوام برای کسی جز خودم انجامش بدم. (ذاتا توی تلاش کردن برای خودم به میزان زیادی شکست می‌خورم. بقیه رو کجای دلم بذارم:|)

(تازه این یه طورایی به سوال قبلی هم ربط داره... گفتم کلا اهل حرف زدن در مورد همیچین چیزایی نیستم. واقعا اگه حتی برای کسی تلاش کنم هم نمی‌رم مستقیم بهش بگم. یا اونقدر تابلو این کارو انجام نمی‌دم. طرفم نمی‌فهمه براش چیکار کردم. و اینجوری انگار خودم زیر سوال می‌رم. و واقعا خوشم نمی‌اد وقتی کاملا دلی برای کسی کاری انجام دادم برم بکوبونم تو صورتش._. به قول هیونگ مثل این می‌مونه که همبرگر سفارش بدی. و اصلا جالب نیست. طرف خودش باید بفهمه. که تا حالا سابقه نداشته بفهمه، منم تصمیم گرفتم کلا این کارامو کنار بذارم._. بوس، بای.)

 

19- یک روتین روزمره ایجاد کنید که هر روز آن را دنبال کنید. برای مثال "من هر روز ده دقیقه ورزش می‌کنم".
هلاک مثالشم((((= اصن فکر کردن به ورزش هم خسته‌ـم می‌کنهTT

اهم... خب نوشتن یه روتین به این صورت خیلی سخته. من زندگی توی خوابگاه رو تجربه کردم، (البته توی فصل امتحانات) و واقعا اینطوری نیست که به همین راحتی بگی هر روز فلان کارو انجام بدم و واقعا فرصت داشته باشی انجام بدی._. مشغله‌های رومزه زیادتر از این حرفان داداشTT

مثلا الان که تو تعطیلاتیم، (البته ترم جدید شروع شده و هنوزم که تعطیلات عید نیومده. ولی خب من کلا تا الان درسی نخوندم<: جیجینگ*) زندگی خیلی راحته، چون واقعا کار خاصی برای انجام دادن ندارم. ولی دلم می‌خواد کتاب و زبان خوندن هر روز توی برنامم باشه... و خب تاحالا من حضوری سر کلاس دانشگاه نرفتم، فقط امتحان دادم._. خیلی دلم می‌خواد بدونم سر کلاس نشستن چجوریاستD": و خب احتمالا بعد عید بیشتر اوقاتم توی سالن مطالعه‌ی خوابگاه سپری شه. و می‌خوام این ترم هم جزوه‌های تر تمیز بنویسم... و به کسی ندمشون. حیح.

 

20- نامه‌ای به خودتان در آخر سال آینده بدهید.
خب دلم نمی‌خواست این نامه رو عمومی کنمD": 

برای همین توجهتونو به این سایت جلب می‌کنم. با استفاده از این سایت، می‌تونید به آینده ایمیل بزنیدD": ینی جوری که یه ایمیل می‌نویسید، آدرس ایمیل خودتونم اون پایین می‌نویسین، و بعدش تعیین می‌کنین که چه زمانی در آینده بهتون ارسال بشه... و خب من برای یه سال بعد تنظیمش کردم، سادستD": ... حیح.

 

 

پی‌نوشت: سلام میـــنااا D": *دست تکون دادن*

پی‌نوشت: فردا سال تحویلهT-T *فین فین* 

پی‌نوشت: ولی چرا حسش اینجوریه... یه پست برای پایان سال باید بذارم ولی نمی‌دونم دقیقا چی بنویسم. ینی کاملا حس عید و نوروز رو دارم ولی حس سال جدید رو نه._. عجیبه.