9- سه عادت شما که لازم است در سال آینده برای حذفشان تلاش کنید؟
اول، دیر بیدار شدن.

دوم، وقت تلف کردن.

سوم، بهونه تراشیدن.

 

10- یک آرزو برای سال آینده؟
یک آرزو؟

من آرزوهای زیادی برای سال جدید دارم. نمی‌تونم فقط یکیشو بگم. 

تازه؛ اگه آرزوها رو بگی دیگه برآورده نمی‌شن^-^

 

11- سه راه درآمد شما که می‌توانید برای سال آینده آنها را گسترش دهید؟
تو پست‌های قبلی گفتم که یه جورایی دنبال درآمد هستم. (حتی اگه خیلی کم باشه.) 

و واقعا اگه سه تا راه توی ذهنم بود که می‌تونستم عملیشون کنم که تا الان کار و درآمد داشتم._. ...

تنها چیزی که توی سال جدید برام ممکنه، (و یا حداقل در حاضر توی ذهنم می‌گنجه.) تدریس زبانه. میو^-^

 

 

+امروز یکی از شکری‌ترین روزهای زندگیم بود... یه بسته‌ی شکری برام اومد... از طرف سنتاکو(""": اوکی ببینید تولد من سوم آبانه. *تمشاخ* بعد این بسته‌ای که سنتاکو برام فرستاده بود در اصل کادوی تولدم بود. *بازم تمشاخ*... و خب قطعا خیلی خوشحالم کرد... و خیلی غیرمنتظر بود(*: شاید یه پست از امروز نوشتم؟ نمی‌دونم.

 

پی‌نوشت: هوا امروز خیلی سرد بود:/ 

پی‌نوشت: باید برای سال جدید قالب عوض کنم؟ یه جورایی حس می‌کنم این قالب قدیمی شده. و از طرف دیگه واقعا حوصله ندارم یکی جدیدشو درست کنم... و هیچ ایده‌ای هم براش ندارم._. پیف.