روح صورت زخمی فقط شب‌هاست که دیده می‌شه. توی جاده‌های خاکی پرسه می‌زنه و در ازای بخشیدن جونشون، ازشون خوراکی می‌گیره؛ چون اون هیچوقت نمی‌تونه توی روشنایی روز بیرون بیاد، برای همینه که هیچکس تاحالا چهره‌ی زخمیشو واضح ندیده. هیچوقت.

 

هالووینتون مبارک سلاطین^-^...

(می‌دونم حالا یه عده پیش خودشون می‌گن هالووین چه ربطی به تو و خانواده محترمت داره:| ایح. بی‌ذوقای نچسب)

سال قبل داداش بخت برگشتم کلی برنامه داشت؛ ولی چون من کنکور داشتم دیگه کار خاصی نکردیم و امسال یه جورایی می‌خواستم از خجالت سال قبل دربیام... (در واقع دلیلش اینه که علی رغم تمام تغییراتی که توی پنج شیش سال اخیر درونم رخ داده علاقه مندی به چنین مناسبت‌هایی هنوز به قوت خودشون باقی ان و باعث می‌شن فکر کنم هنوز همون گاگول 13، 14 ساله ای هستم که بودمTT)

 

ولی من می‌دونم همه‌ی اینا دروغه. روح صورت زخمی نه روحه و نه یه هیولا. اون یه آدمه مثل همگی ما. یه روز توی یه تصادف؛ از اسبش پرت شد پایین و پوست یه طرف صورتش روی زمین کشیده شد و استخون‌هاش شکستن. از اون روز به بعد دیگه هیچکس تحمل قیافه‌ی کریح و ساختار وحشتناک صورتشو نداشت. پس توی تاریکی‌ها مخفی شد و فقط شب‌ها بیرون اومد. البته که باید سیر می‌شد. شاید حق داشت به خاطر تمام غم و تنهایی‌ای که مردم روستا بابت صورت ناحنجارش بهش داده بودن؛ یه مقدار با روح و روانشون بازی کنه و از صدای جیغ و شکلات‌های سکه‌ایشون لذت ببره.

 

ببینید... قرار نبود اینطوری بشهD": ...

اول، قرار بود به چنتا عنکبوت نقاشی شده روی صورتم بسنده کنم؛ که دیقه نودی یه چیزی به ذهنم رسید و بیرون نرفت و دیگه مجبور شدم عملی کنمش"-"

دوم، اون زهرمار قرار بود کله‌ی بز باشه نه کلاغ |:

سوم، اون ماسک کوفتی قرار بود یه جمجمه باشه، ینی استخونی باشه... نه اینجوری"-"...

خلاصه هیچی اونجوری که فکرشو می‌کردم پیش نرفت^^ 

 

+انیمه‌ی Guilty Crown رو دیدین؟ می‌دونم بیشتریاتون ندیدینTT (خاک تو سر بی‌لیاقتتون اصن) دقایق اول قسمت اول رو اگه مورد توجه قرار بدید متوجه یه یاروی کله بزی توی موزیک ویدیوی اینوری می‌شیدTT (که البته پشت اون ماسک استخونی کراش‌ترین شخصیت کل انیمه پنهان شده ولی خبTT) و نخندید، ماسک منم قرار بود یه چنین چیزی از آب در بیاد D": ...

(ببینم شما هم فکر کردید بعد سال‌ها دوباره کرمم فعال شد و رفتم برای بار میلیونم گلتی کرون دیدم؟ خب سخت در اشتباه نیستید D":)

که خب اصلا شبیه نشد._. ...

همین دیگه._. ...

شبتون خوشTT...

 

پی‌نوشت: این ژاکت اسکلتیه به صورت نمادین در تمام هالووین‌هایی که من توش حضور داشته باشم حضور داره^^

پی‌نوشت: چقدر عجیبه؛ جدیدا بیشتر از قبل از خودم عکس می‌ذارم"-"