امروز یکی از شاگردای بابام یه تابلو برام آورده بود"-"...

ینی شاگرد بابام، برای دختر استادش، یه تابلو کشیده...(": ... حیح.

(اینقدر که من باکمالات و دوست‌داشتنی تشریف دارم.)

(اصن مگه می‌شه قربونم نرفت.)

 

+فیلم The Shining رو دیدین؟...

فقط منم که آهنگاش کلی رو مخم بودن یا شمام فکر می‌کنین آهنگاش از خود فیلم ترسناک‌تر بودن؟"-"...

 

+*آرزوی خوشحالی برای هلن*

 

2. این ماه بیشتر از هر چیز منتظر چی هستی؟

دانشگاه خبD": ...

هرچند مشخص نیست کلاسا کی شروع بشن، و این که قراره حضوری باشن یا غیرحضوری. حیح.

ثبت ناممو آنلاین کردم، شنبه هم برای ارسال مدارکم جهت تشکیل پرونده می‌رم اداره ی پست... و خب، الان شماره دانشجویی دارم دیگه*-*... ینی رسما دانشجو محسوب می‌شم(": ... تینتنتنتیدندت.

به علاوه، تولد سنتاکو هم این ماههT^T... دارلینگم قراره زاده بشه/._ .

به غیر از اینا، شروع پاییز و رسیدن مهر خودش چیزی بود که انتظارشو می‌کشیدم. و یه جورایی الان اون وایب پاییزو به صورت متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارم دریافت می‌نمایم/"-"... این اواخر تنهایی زیاد بیرون رفتم... اصن همین امروز تنهایی رفتم دکتر/"-"... فکر می‌کردم این مرحله تا مدت بیشتری برام قفل بمونه"-"... و خب یه جورایی رسما دارم حس می‌کنم بزرگ شدم3/>.

 

+

ایگوی امروز (":