اهم...

این چالش رو وایولت گذاشته و ممنونم ازش که منو هم دعوت نموده D:

منم از تمام کسایی که این پستو می خونن دعوت می کنم ^-^ (البته در اصل بسی تنبلیم می شه اسم ببرم و بیان هم زیادی سوت و کور شده و این به مراتب می زنه تو ذوقم و خلاصه... آره دیگه. I'm GOSHAD)

خب... چیز خاصی نداره فقط قراره به چنتا سوال جواب بدم D:

اگه انیمه زیاد ندیدین می تونین در مورد فیلم/سریال/انیمیشن هم جواب بدین، وایولت اجازشو صادر کرده D:

 

 

پی نوشت: پنلم شبیه شب های پر ستاره شده بس که به وباتون درست حسابی سر نزدم:-: عفو کنید این بنده ی حقیرو:-: ... (اه من که از ترکیب "بنده ی حقیر" متنفر بودم|: چرا استفادش کردم؟ ایش ایش)

پی نوشت: اگه Wonder egg priority رو در نظر نگیریم، مدت طولانی ایه که انیمه ندیدم و حس می کنم ابهت اوتاکوییم رفته زیر سوال(": و الان در نگاه اول بیشتر کیپاپر به نظر می رسم تا اوتاکو TT

می دونستید یه مدت پیش سر همین قضیه نشستم گریه کردم؟(= و کلی هم از آهنگای کره ایمو پاک کردم؟(=... گاد... رسما دارم روانی می شم... 

پی نوشت: سوره ته وا ساسوکو، هاجیمه ته ایکیماشـــووو*-* (#تاثیرات_مینوری) 

 

 

1. اولین انیمه‌ای که دیدی؟
اولین انیمه ای که دیدم یه انیمه ی سینمایی خیلی قدیمی بود که سی دیشو خریده بودم، خیلی بچه بودم D: 

نمی دونم دقیقا اسم اصلیش چیه، ولی تو فارسی بهش گردنبند سحرآمیز می گفتن. خیلی در نظرم انیمه ی شاخ و خفنی بود، هنوز یه سری صحنه هاشو یادمه، و هنوزم به نظرم خیلی خفنه D: باید دوباره برم ببینمش/._.

 

+ولی اولین انیمه ای که تحت عنوان "انیمه ی ژاپنی" دیدم و تازه بعدش اوتاکو هم شدم چارلوت بود(=

ترجیحا اگه می خواید به انیمه علاقه مند بشید ببینیدش، خیلی قشنگه(=

 

2.  اولین کراش انیمه‌ایت؟
ادوارد الریک از انیمه کیمیاگر تمام فلزی XDD

این انیمه رو وقتی خیلی کوچیک بودم دیدم، ادواردو خیلی دوست داشتم با اون دست و پای مکانیکی و کیمیاگری های خفنش*---* هنوزم خیلی دوسش دارم، هرچند وقتی چند سال پیش دوباره نشستم از اول انیمه شو دیدم فهمیدم روی مونستانگ رو خیلی بیشتر از ادوارد دوست دارم D: دنتیدتی T-T....

 

3. انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشی ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟
البته|: 

Guilty crown هم امتیازش نسبت به چیزی که به نظرم حقشه پایینه، و هم کسایی که دیدن در حقش کم لطفی می کنن به نظرم)=...

باور کنید پتانسیل اینو داره که خیلی خیلی معروف بشه، نمی دونم چرا به هرکی معرفیش کردم خوشش نیومده و تا آخر ندیده|:

خاک تو سرتون -_- (باریک کردن چشم ها به سمت سنتاکو و هیونگ)

 

4. تصمیم داری امسال چه انیمه‌هایی رو ببینی؟
کلمه ی "امسال" رو به "بعد کنکور" تصحیح می کنم^^

و خب!!! یه عالمه انیمه هست، فک کنم دیدنشون تا آخرت طول بکشه|: ولی انیمه هایی که گذاشتمشون تو صدر لیستم و اول قراره اینارو ببینم و بعدا برم سراغ بقیه اینان:

فصل 4 اتک آن تایتان - فصل 2 ناکجاآباد موعود - ناروتو T-T

(شیون کنید. از خودم خجالت می کشم که هنوز ناروتو رو ندیدم.)

(هلن منو نزن T-T)

 

5. آزاردهنده‌ترین شخصیت انیمه‌ای که می‌شناسی؟

یویی کوموری از عاشقان شیطانی|:

وای خدا... چقدر رو مخه این بشر... ایش ایش...

 

6. انیمه‌ی مورعلاقت؟
مشخص نیست؟(=

البته که Guilty crown

این انیمه برای من حکم اکسیر زندگی رو داره. حتی نمی دونم چند بار دیدمش. 

*هیونگ جیغ می کشد*

 

7. کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خوای ببینی؟
1. انیمه های ایچی

2. از این انیمه ها که شخصیت اصلی یه دختره بعد ده هزار تا پسر می ریزن سرش و هر اپیزود با یکیشون ماجرا داره|:

یه چیزی مثل دردسر برادر ها یا رقص با شیاطین... -_- 

 

+اینو خاطر نشان کنم تا حالا از اینجور انیمه ها زیاد دیدم. الان به خودم می گم خاک بر سرت به جای این نمی تونستی بری یه چیز قشنگ تر و مفید تر ببینی؟|: 

 

8. یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساستون بازی کرد؟
نسیمی از فردا(=...

دلیل داره البته... شاید بدونید شایدم نه.

مهم نیست به هرحال.

 

9. شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقت؟
میرای کوریاما از فراتر از محدودیتT-T

خیلی شبیه خودمه، قبلا یه پست راجبش گذاشته بودم.

ولی علاوه بر اون شخصیت های زن دیگه ای هستن که خیلی دوسشون داشته باشم مثل کیریگیری کیوکو از دانگانرونپا یا اوریو میننه از میرای نیکی، هممم سونموری آکانه از سایکو پس D:

اوه راستی! ویکتوریکا دی بلویس از گوسیک رو هم خیلی دوست دارم*-*

 

10. شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقت؟
کراش الملوکم. 

سوال بعدی.

 

11. غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟


!!! هشدار اسپویل!!!

 

مرگ اوریو میننه از میرای نیکی رو هیچوقت یادم نمی ره که چقدر گریه کردم. سه روز هم افسرده شدم بابتش"-"... کم کم داشتم به خودم قول می دادم دیگه انیمه نبینم|: حیف که موضوعش خیلی هیجان انگیز بود و نتونستم بقیشو نبینم XD

در مورد مرگ میازونو کائوری از دروغ تو در آوریل هم همین حسو داشتم، هرچند از اون موقعی که معلوم شد مریضه مطمئن شدم قراره بمیره"-"

 

12. کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟
تمام صحنه های جنگی جلوی اتک آن تایتان سر خم می کنن(((=

هنر شمشیر آنلاین و توکیو غول هم خوب بودن به نظرم، ولی اتک یه چیز دیگست لنتی (((=

 

13. یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقت؟
 

زندگی بدون ماجراجویی خسته کنندست.

 

+لازمه اشاره کنم از کدوم شخصیت و کدوم انیمست یا خودتون تا حالا فهمیدین؟

 

14. کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟
تمام انیمه هایی که آهنگشون کار بند های EGOIST و Supercell هست مثل سایکو پس و Guilty crown ((=

به علاوه ی انیمه هایی که ناگی یاناگی آهنگاشونو خونده، مثل نسیمی از فردا، فراموشی، Norn9 و Irozukusekai no ashita kara. 

 

15. دوست داری با کدوم شخصیت انیمه‌ای بری خرید؟
ریکا تاکاناشی از عشق، چونیبیو و دیگر توهمات T-T

مطمئنم خرید فوق العاده ای از آب در می آد و چیز های ارزشمندی می خرم T-T

 

16. شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟
دو نفرن، یکی فرید از اسرافیل پایانی و اون یکی ماین از انیمه ی ظهور قهرمان سپر-__-

تذیتذسیت مخصوصا دومی|: وای خـــدااا چقدر من متنفرم از این بشر...

 

17. انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشی؟

بهم نخندینT-T

من از اونام که همه جور ژانری دوست دارن و نگاه می کنن. بعد ژانر شوجو رو هم خیلی دوست دارم T-T

بعد اولین شوجو مانگایی که خوندم Omoi, omoware  بود که انیمه نداشت و قراره که انیمه بسازن از روش و تریلرشم اومده T-T

نمی دونم منتشر شده یا نه... 

 

+برام مهم نیست اگه فکر می کنید از این انیمه شوجو های چرت و لوس و مزخرفه|: (شایدم واقعا هست... خلاصه من شدیدا می خوام ببینمش^^)

 

18. شخصیتی هست که دوست داشته باشی بیاریش خونتون؟
البته!

یاتو از نوراگامی T----T

در خونه ی ما همیشه به روی یاتو بازه اصن T-T... 

من مثل اون هیوری قلیل الشعور نیستم که یاتو چانو راه ندم تو خونم T-T...

 

 

یوهو*-*...

تموم شد، خیلی چالش کیوتی بودT-T

شمام شرکت کنین D:

 

پی نوشت: اده:/ این گربه کجا رفته؟:/

پی نوشت: می خواید با کیوت ترین کاپل کل تاریخ بشر آشنا بشید؟ یه سر به چنل یوتیوب CozyDay بزنید^^