ینی من از آرامش بعد از طوفان واقعا بدم میاد.

کافیه امروز به خاطر اون حجم از بارونی که دیروز بارید آفتاب در بیاد. سرمو میکوبم به دیوار. واقعا میگم...

خب!

امروز اومدم با این چالشه که تو وب سنتاکو دیدمش، اولش نمیخواستم شرکت کنم ولی بعدش حس کردم پست های وب دیگه زیادی معطوف به داستان و چسناله های بینشون شدن، برای همون گفتم تنوع لازمه دیگه D:

هرکی برای اولین بار اینجا میبینه و خوشش اومده میتونه شرکت کنه^-^

 

 

پی نوشت: ببینم... اینجا کسی فصل دوم آکادمی آمبرلا رو دیده؟ خواهش میکنم یکیتون دیده باشه... من یه نفرو لازم دارم که بیاد و تا صبح باهاش عر بزنم و مذاکره کنم... یکی بیاد منو توجیه کنه چرا اونطوری تموم شد... اصن تموم شد؟ تموم نشد که... مطمئنم فصل بعدی هم درکاره... وای خدا... خواهش میکنم یه نفر... فقط یه نفر فصل 2 رو کامل دیده باشه...

پی نوشت: اسپارو آکادمی دیگه چه صیغه ایه هَ؟؟؟

پی نوشت: هرطور فکر میکنم آخرش به این نتیجه میرسم که هر هفت تا شماره به نحو خاصی خل بودن XD یدونه عاقلشون پنج بود که اونم فصل اول با یه مانکن ریخته بود رو هم.___. گارداش آخه مانکن؟ اون یه تیکه پلاستیکه فقط.___.

پی نوشت: نه جدا... جدا از بحث فیلم آدم گاهی اوقات یه سری حرفایی رو از یه آدمایی میشنوه که فقط میخواد بخنده. اصن اصطلاح "دیگ به دیگ میگه روت سیاه" رو دقیقا واسه این مواقع ساختن. سلطان به نظرم قبل این که به بقیه توصیه های سازنده کنی یه نگاه به خودت تو آینه بنداز|:

 

 

1-راست دستی یا چپ دست؟

قطعا راست دست! دست چپم رو فقط برای ناخون گرفتن و لاک زدن و موارد مشابهش میتونم استفاده کنم.

 

2-نقاشیت در چه حده؟

عام... خوبه! حقیقتش چون یه دوره ی خیلی طولانی نقاشی نکشیدم احساس میکنم بخش قابل توجهی از استعدادم توی نقاشی به فنا رفته، چیزی که میتونستم تبدیلش کنم به یه مهارت عالی. ولی خب الانم بد نیست که نقاشیم. خوبه. راضی کنندست. فقط این که دقیقا هرچیزی که تو ذهنمه رو نمیتونم بکشم یه مقدار آزار دهندست.

 

3-اسمتو دوس داری؟

فک کنم آره. قدیما بدم میومد از اسمم چون خیلی کوتاه بود. ولی الان دوسش دارم، یه جورایی خاصه... و کمتر پیش میاد اسم کسی آوا باشه. (منظورم اینه که به اندازه ی فاطمه و زهرا و اینطور اسما زیاد نیست D:)

 

4-شیرینی یا فست فود؟

خب... من اونقدرا فست فود دوست ندارم. صادق باشم هیچوقت کسایی رو که برای پیتزا عش و ضعف میرن رو درک نمیکنم. ولی شیرینی جات رو خیلی دوست دارم! قابل قبول ترین دلیل برای چلاق بودن تک تک دندون هام^^

 

5-دوس داری قد همسر آیندت تقریبا چند سانت باشه؟ 

همسر آینده ی عزیزم که به احتمال بیش از 99 درصد میدونم وجود نداری، اگه هم قد یا کوتاه تر از منی بدون هیچوقت قرار نیست بهت جواب مثبت بدم^^ 

(در کمترین حالت یه 7، 6 سانت بلند تر._.)

+حالا خودمم کوتوله ای بیش نیستما!... مثلا طرف 180 قدش باشه بپرم هم نمیتونم به صورتش برسم|:

 

7-عمو یا دایی؟

هردو! 

عمو هام خیلی آدم های شوخی ان. از اونان که همیشه یا دنبال بزن و بکوبن، یا دنبال یه نکته ی ریز که فقط باهاش بگن و بخندن D: ولی خب دایی هام آدم های منطقی و آینده نگری هستن... (یکیشون ارتشیه و اون یکی هم جانباز بوده) و خب من همشونو دوست دارم!

 

8-خاله یا عمه؟

عمه ی من وقتی 3 سالش بود فوت شد. سرخک گرفته بود. حتی بابامم ندیدتش. پس خاله D:

 

10-عدد مورد علاقت؟

قطعا 9. از 22 و 7 و 14 هم خوشم میاد. ولی 9 از همه بهتره!

 

12-با کی بیشتر از همه صمیمی ای تو بیان؟

خب... دوستای زیادی اینجا پیدا کردم. اگه از هیونگ و کیدو صرف نظر کنیم (چون اونا دوست صمیمیم تو واقعیت هستن) سنتاکو کسیه که از همه بیشتر باهاش صمیمی ام[=... همون یومیکو یا هلیا ی شما. من تنها موجودی ام که سنتاکو صداش میکنه، اونم منو سنتاکو صدا میکنه!

 

13-بابا و مامانت تو بیان کیه؟

این از اون سوالات سمی بود((=

اون اوایل که دوستی های مجازی و اینجور نسبت های خانوادگی رو تو وب شروع کرده بودم خیلی کوچیک تر بودم. منصف باشیم، توی زمان خودش خیلی بهم خوش گذشت!... و من... عام... هیچوقت فرصت اینو پیدا نکردم که عضوی از خانواده بشم [: ... من ملکه بودم^^ کل امپراطوری تو مشتم بود (:<

 

14-رو جنس مخالف کراش داری؟

اگه از نظر آدم های معروف و سلبریتی و شخصیت کتاب و انیمه و فیلم و... بخوام جواب بدم، لیستی بلند بالا از آب در میاد D: ماشالا یکی دوتا که نیستن... ولی توی واقعیت نه واقعا. فقط یدونه کراش دارم. اونم بلو عه، و دختره. (گاهی اوقات فکر میکنم اگه واقعا یه زمان فرصت حرف زدن باهاش رو پیدا کنم چندان اخلاقیاتمون با هم مچ نشه و این غم انگیزه...)

 

15-مترو یا قطار؟

تا حالا سوار هیچکدوم نشدم...!

ولی احتمالا قطار. جالب به نظر میاد D:

 

16-بنظرت شادی ینی چی؟

ینی این که دلت نخواد اون لحظه تموم شه.

 

17-سه تا از صفاتت؟

همم... شاید لجباز - واقع بین و اندکی کیوت D":

ولی مطمئن نیستم... شما بگین اصن!

 

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی، دوست داشتی جای کی باشی؟

خب... خودمو دوست دارم، هرچند باید خیلی بهتر از اینا باشم ولی دلم میخواد همینی که هستم بمونم، ولی اگه بشه به جز آدم های دنیای واقعی هم انتخاب کرد، قطعا میخواستم جای کائوری میازونو باشم(= انیمه ی دروغ تو در آوریل^^

 

19-الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟

احتمالا رفتار های غیرقابل توضیح خودم. و این که نمیتونم توی یه سری موارد خودمو کنترل کنم.

 

20-به چی اعتیاد داری؟

چای! بدون اون میمیرم... معدم سوزش پیدا میکنه وقتی چای نمیخورم.

 

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه، چی میگفتی؟

سعی نکن خودتو به خاطر یکی دیگه تغییر بدی. از همینی که هستی لذت ببر و سعی کن خودتو اصلاح کنی نه این که شبیه یه آدم دیگه بشی.

 

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

1- خریدن لوازم تحریر جدید و کیوت.

2- خریدن کتاب جدید (مخصوصا اگه ورقاش کاهی باشه)

3- برف و هوای سرد و هوای ابری.

4- لونا! (هرچیزی مرتبط با لونا...)

5- این که به خواسته هام برسم...

 

عام... میشه بیشتر بنویسم؟ هنوز کلی چیز مونده...

+شفاف سازی! مورد چهارم به  Loona اشاره میکنم دلبندانم! گروه کی پاپ مورد علاقمD:

 

23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

سر کلاس جاوید میکروفونت رو خاموش کن.

 

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

گاهی اوقات خودخواه و ظالم میشم و حرفای بد میزنم.

 

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟

اکثرا خودم بیدار میشم. ولی وقتایی که بابام بیدارم میکنه یا از تو آشپزخونه یا از توی اتاق خودشون (خودشم خوابه|:) داد میزنه که بیدار شو. ولی مامانم میاد بالا سرم، اولش خوب و ملایم ولی اگه بیدار نشدم با لگد|: روزای تعطیل که میبینه خیلی خسته ام ماساژ میده(("""":

 

26-کراشات تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

تو مدرسه... کراشی نداشتم. واقعا. ولی اینطور که پیداست یکی دو نفر روی من کراش داشتن. 

 

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدی و دردسر بشه؟

یه بار تو گروه زیست شاد ایموجی فاک فرستادم D: 

 

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟

توروخدا جمع کنین این مصدر متعفن "مخ زدن" رو!

همین کارا رو کردین که الان رابطه ها بو پشگل میدن. اگه به درد هم بخورین جذب موجودیت هم میشین نه چاپلوسی کردناتون برای هم|: قباحت داره این کارا...

 

29-چه فرقی بین توی فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستی وجود داره؟

شاید هیچی. همیشه سعی میکنم خودم باشم. ولی خب یه سری کارا رو نمیشه تو مجازی انجام داد، همونطور که یه سری کارا رو فقط رو مجازی میشه انجام داد^^

 

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتی؟

یادم نمیاد...

 

31-تو بیان چندتا اکانت داری؟

2 تا. اون یکی اکانتم اولین وبیه که خودم زدم. مال سال ها قبله. رمز و نام کاربریش یادم نیست ولی آدرسشو دارم. تبر بذارین پس سرم هم نمیدم بهتون/:

 

32-اولین دوستت تو بیان؟

من از اون میهنی ها هستم که کوچ کرده به بیان. برای همین وقتی اومدم هم چنتا دوست داشتم. ولی اولین کسی که بهم کامنت داد فک کنم نوبادی بود. یا وهکاو. دقیق یادم نمیاد... ولی اولین دنبال کنندم نوبادی بود D: 

 

33-چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتی؟

فک نکنم نیاز به توضیح داشته باشه این سوال((((=

 

 

خب... تموم شدD:

فک کنم حرف دیگه ای باقی نمونده باشه که بخوام بگم ><~