این داستان: آوا و دایرکت جادویی.

 

*یه نفر با یه اسم اجق وجق پرت میشه تو دایرکتم و شروع میکنه در مورد یه چیزی توضیح دادن*

 

یارو: باتوجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی کلاس ها و دانشگاه ها در صورت تمایل میتوانید از دوره های تدریس و پشتیبانی بلا بلا بلا...

من: خب؟

یارو: *لیست کلاس ها و زمان بندی و استاد هاش رو میفرسته*

یارو: کلاس های آزمون ورودی دکترا و همچنین دوره های مجازی مقاله نویسی با بلا بلا بلا بلا...

من: باشه ولی من هنوز کنکور ندادم.

یارو: یعنی چی؟

من: خب یعنی چی نداره کنکور ندادم دیگه "-"

یارو: کنکور چی رو ندادین؟

من: *ینی چنتا کنکور توی این ممکلت هست؟*

من: دانشجو نیستم خب. دیپلم هم نگرفتم...

یارو: آهان موفق باشید. در صورت تمایل به دایرکت پیغام بدین.

من: ممنون...

من:*مردک من در صورت تمایل به دایرکتت پیغام بدم؟ تو اول پیغام دادی|:*

 

 

پی نوشت: مشاور های چهل تا یه غاز موسسه های کنکوری کم بود، مقطع دکترا هم اضافه شد. خدایا شکرت^^