دشواری نظارت بر محتوا و نظرات سایت ، قدیمی شدن نرم افزار سایت و عدم وجود توجیه کافی برای سرمایه گزاری مجدد جهت خرید سرورهای تازه و تولید نرم افزار جدید ما را مجبور به اخذ این تصمیم کرد.

از کاربران محترم خواهشمندیم تا تاریخ ١٥ آذرماه درصورت علاقه از محتوای خود پشتیبان و یا کپی بردارند. در تاریخ ١٥ آذر سرورهای سایت خاموش خواهند شد.

از همراهی شما در سالهای طولانی زندگی سایت میهن بلاگ متشکریم و امیدواریم سایر سرویس های ایرانی پاسخگوی نیاز کاربران عزیز ما باشند.

 

این یه دروغ مسخرست.

این زندگی غم انگیز تر از این نمیتونه باشه.

میهن بلاگ برای همیشه داره میره. 

و مگلونیای 14 ساله رو هم برای همیشه با خودش میبره.

من اینو میدونم.

همیشه به خودم میگفتم یکی از مزایا ی وب داشتن اینه که هیچوقت هیچوقت خاطراتی که توش داری محو نمیشن. 

حتی به هم ریختن بخش نظرات هم باعث نشد این نظر عوض شه...

پست آخر وب قبلیمو یادتونه؟

گفته بودم به محض این که میهن درست شد برمیگردم...

ولی کجا برگردم وقتی برای همیشه خاموش شده؟(=...

برای آدمی که از تغییر متنفره... و تو گذشته هاش زندگی میکنه... و هنوز نمیخواد قبول کنه که از 14 سالگیش سه سال گذشته... این مسخره ترین اتفاق ممکنه.

میتونید بهم بخندید بابت گریه کردن به خاطر این موضوع.

میتونید تا فردا بخندید.

منم اشک ریزان پا به پاتون میخندم.

چون حتی دیگه پیدا کردن تیکه های گذشته و دوباره زندگی کردن تو دورانی که مگلونیا ملکه بود برای همیشه غیر ممکن میشه.

و این بار چشم حقیقت بین چونیبیو هم نمیتونه کمکی کنه.

 

 

پی نوشت: چجوری میتونم تحمل کنم... جایی که هیچ "Magical Anime" یا "سرزمین رویا های من" یا "دنیای خوب ما" یا "Lovely death" یا حتی "بهشت گمشده" ای وجود نداره؟... 

و یا حتی خیلی چیزای دیگه...

پی نوشت: سنتاکو یادته یه مدت میگفتی بدت میاد از این که اینقدر در دسترسی؟... 

خب فک کنم الان میتونی از یه جهت خوشحال باشی. سرزمین رویاهات برای همیشه بسته میشه و کسی نمیدونه که تو اینجایی. خیالت راحت، همه راه های ارتباطی قطع شده.

پی نوشت: این عکسه... هیچی مهم نیست(*: