http://uupload.ir/files/4jgv_5e3dabbc5f8e310788748ee1002ab3a9.jpg

سلام و درود![:

و پس از مدتی من اینجام {:

حقیقتا دلم نمیخواست میهنو ول کنم، ولی این اواخر بچه زیادی با خودش درگیری داشت |:

هر روز یه جاییش خراب میشد علاوه بر این که دیگه اون صمیمیت قدیمو نداشت ]:

دیدم خیلیاتون اومدین اینجا، بعدش گفتم چرا که نه؟!

سپس کمر همت را بسته و وارد گشتم XD

خب خب نمیخواین تبریک بگین؟[:

حقیقتش با این که از موضوع و پستای اون یکی وبم خودم خیلی بیشتر از هر کس دیگه ای لذت میبردم (وااوو |:) ولی خب اینجا دیگه قرار نیست پستای اون مدلی بذارم...

میدونین؛ اینجا میخوام بیشتر از اون وب قبلیم خودم باشم ((=

و شروع کنم اراجیفمو مثل همیشه به هم ببافم، منتها با آب و تاب و جزئیات بیشتر، نمیدونم شاید اینجوری بیشتر بفهمین چی تو مغزم میگذره یا این که واقعا در مورد یه سری چیزا چی فک میکنم و چجور آدمی ام ((=

الان که دارم اینو مینویسم ساعت یک و نیم شب (یا نمیدونم صبح؟!|:) بید و مامانم داره سعی میکنه وادارم کنه که بخوابم ((=

اولشم همون اسم وب قبلیمو گذاشته بودم، ولی بعدش که با واکنش چندش آور داداشم مواجه شدم تصمیمو عوض کردمXD

نظر مظر؟!

پ.ن: این فقط یه عرض سلام و درود بود! بعدا قراره بیشتر چرت و پرت بگم براتون XD

عیدتون مبارک، و شب بخیر [:

پ.ن2: اصلا به فونت و سیستم بیان عادت ندارم|:

پ.ن3: شت... چه گرمه هوا |: