http://s12.picofile.com/file/8400797276/48a1cf118b12762330952230a2c13aab.jpg

چنتا نکته هست که باید صریحا بهشون اشاره کنم|:

اولیش اینه که یه نفر باید پیدا بشه که فاز هیپوتالاموس منو با رسم شکل توضیح بده|: باورم نمیشه ولی سردمه... چرا واقعا؟|": تا دیروز داشتم زنده زنده میپختم الان سردمه|: و تازهههه*-* هوا همونطوری که دوس دارم ابریه الان*-*... هورااا^-^...

دیروز با ایا چانم ویدیوکال گرفتم:-:...

خیلی خیاری و بی برنامه بود|: همینجوری یهویی دیدم تبلت داره زنگ میخوره|:

و جالبه هیچ حرفیم نداشتیم بزنیما... عین جلبک زل زدیم تو چش هم|: بعدشم قطع کردیم XDDD

امروزم که کله سحر ساعت 8 کلاس داشتم... چرا ساعت 8 صبح باید کلاس داشته باشم روز تابستون؟|:

نصف کلاس در حال خمیازه کشیدن بودم، معلم فیزیکم برگشته بهم میگه چته تو امروز؟ 

من: یورگونام... و تا آخر کلاس منو یورگون صدا کردXDD خیلی این معلم فیزیکمو دوس دارم خیلی آدم باحالیه XD تازه منو به فیزیک علاقه مند کرده:-:

راستش چون خودم آدمی ام که زود بیدار میشم، معمولا این ساعت اینقدر خسته نیستم. دیگه نهایتش ساعت 8 دیگه بیدار میشم|:... ولی خب دیشب داشتم با سحر حرف میزدم و بعدشم از ذوق خوابم نبرد(("=...

طی یه سری مسائل و مشکلاتی که قبلا پیش اومده بود دیشب یه ویدیو ی حدودا یه دیقه ای از پیانو زدنم گرفتم و براش فرستادم، من ماه هاست که تمرین نکردم|: اصلا دستم درست حسابی به دستورات مغزم گوش نمیکنه، میشه گفت خیلی داغون شد ولی خب... سحر اینقدر خوشش اومده بود که ناگو (("=...

و تا نزدیکی ساعت دو هی داشت ازم تعریف مینمود... آه... خدا نکشتت لنتی(("=...

امروز روز سی امه! 

ینی آخرین روز این چالشه... فک میکردم شاید وسطاش جا بزنم ولی اینطور نشد و از این بابت خوشحالم که هر روز اومدم و به تعهداتم (واو|:) پایبند بودم^^

 

 

پی نوشت: الان حدودا ساعت شیش عصره و من همین الان ناهارمو تموم کردم|:

پی نوشت: شکمم درد میکنه... این یقینا مزخرف ترین بخش دختر بودنه|:...

پی نوشت: یویا قطعا یکی از کراش ترین پسرای ژاپنیه|: اه... بای...

پی نوشت: حدود یه هفته برای امروز با هاله و اسرا برنامه ریزی کردیم که بریم دریاچه ولی دقیقا همین امروز کنسلش کردیم|: اه...

پی نوشت: آجیتیشن... آجیتیشن.. بیبی آی وانا بی عه لاور...

 

 

سوال امروز اینه:

×*نکته ی الهام بخشی را ثبت کن. به روزت توجه کن. جمله؛ مکالمه ای با حتی گفتاری را به یاد بیاور که امروز به نوعی برایت الهام بخش است.

آغا|:

من فک کنم طراح این چالش واقعا سوال کم آورده... فک کنم این سومین سوالیه که در مورد نکته ی الهام بخش روزمه|:

به هرحال...

خب یه چیزی که خیلی خیلی برام الهام بخشه*-*

آب و هواست^-^ امروز هوا ابریه... و نسبت به دیروز یه ذره خنک تره... کلا هوا خیلی خوبه و خب آب و هوا به طرز شیتی ای روی اخلاق و روحیه ی من تاثیر میذاره. 

من ذاتا هوای خنک رو خیلی دوس دارم، و آفتاب ملایم یا هوای ابری. مثلا عصرای تابستون و گلدن تایم رو خیلی دوس دارم((=... عکس گرفتن تو گلدن تایم خیلی خوبه... کلا با اون نور طلایی خیلی همه چی خوشگل میشه، مخصوصا نوری که از شیشه های رنگی رد میشه... خیلی دوسش دارم این موردو، و خیلی روحیمو بهتر میکنه((=...

الان که دارم اینو مینویسم یهو دوباره آفتاب درومد. افتاده روی یاس هامون((=...

یادمه یه بار که با اسرا داشتیم از مدرسه برمیگشتیم هوا ابری بود و خیلی خیلی ریز داشت برف میومد. و من و اسرا داشتیم در مورد یکی از فانتزی هامون حرف میزدیم. یه هوای سرد و ابری که داره برف میباره، یه پالتو ی بلند پوشیدی و کلاه سرته، خسته ای و در حالی که دستات توی جیبتن داری از خیابون رد میشی (("=... اه(("=...

یکی دیگه از نکات الهام بخش امروزمم... 

خب نمیدونم... راستش یه جورایی نمیشه راحت گفتش ولی باعث شده حس خیلی خوبی به خودم داشته باشم((=...

نه این که بگم خوشحالم از این که میبینم یه نفر داره درد میکشه! نه!...

از این جهت که میبینم دنیا چقدر گرد و کوچیکه و کارما چقدر واقعیه((=... این که میگن گهی پشت به زین و گهی زین به پشت... راست میگن((=...

دور دنیا میچرخه، همیشه فشارا فقط روی یه نفر نیست. و الان دارم میبینم کسایی که یه زمانی "عوضی بازی" در آوردن و به این عوضی بودنشون افتخار کردن، الان دارن تقاص پس میدن((=...

به قول یکی من که دیگه کشیدم بیرون، دیگه همه چیزو ریختم دور، الان سبکم، آزادم، ولی اون شیشه خورده ها الان داره تو پای خودت میره((=...

دیشب بعد از این که حرفای سحرو خوندم یهو یاد پیانوم افتادم و پیش خودم گفتم چرا که نه... بذار براش بزنم((=...

و بعد از این که دیدم چقدر ذوق کرد با اون ویدیو ی یه دیقه ای درب و داغون، پیش خودم گفتم چقدر بد میشه وقتی به آدما ی اشتباهی بها میدی((=... 

شاید فک کنین این چه ربطی به نکته ی مثبت امروزت داره؟ و خب باید بهتون بگم این سر تا پاش ربطه! وقتی میفهمی اشتباهی برای یه نفر ارزش قائل شدی، شاید اولش برات غم انگیز باشه، برای من که بود، ولی بعدش از این که از شر سنگینی ها رها شدی حس فوق العاده ای پیدا میکنی((=...

و برخلاف قدیما که هرچقدر بیشتر بهش فکر میکردم بیشتر اعصابم خورد میشد، الان همونقدر احساس سبکی میکنم((=

خوبه که آدم اطرافیانشو بشناسه. و بدونه که کی واقعا قراره کمکش کنه((=...

من خیلی خوشبختم که از این آدما کنارم دارم((=