ساخت کد موزیک

~Dance on my own - Loona~

~Download~

 

I don't need nobody to move my body
All me with no strings attached
I don't wanna be somebody who
Lets somebody hold me if they hold me back

 

پی نوشت: شما هم مثل من باور دارین که لونا به دو قسمت قبل آلبوم & و بعدش تقسیم می شه؟

پی نوشت: آیا شما هم با این آلبوم کلا ناک اوت شدین و اصلا انتظار چنین چیز مرگ آسا ای رو از دخترا نداشتین؟...

پی نوشت: انگلیسیشون واقعا رو به پیشرفته<:

پی نوشت: بار اول که گوش کردم یه لحظه باورم نشد اینا لونا ان<: آدم اصلا می مونه با این حجم از بی نقصی چیکار کنه...

پی نوشت: عکس های دوازده نفره؟ فقط منم که هزار بار به بایسم خیانت کردم و رفتم سراغ لیدر؟

پی نوشت: این آهنگ فقط به من وایب عروسک خیمه شب بازی می ده؟

 

 

I made you my everything

من تورو تبدیل به همه چیزم کردم


Put my life in your hands and you held the strings

زندگیمو توی دستات گذاشتم و تو رشته هاش رو نگه داشتی


Don't know who I am anymore

دیگه نمی دونم کی هستم


Let me down every time and I hit the floor

هر دفعه ولم می کنی و من زمین می خورم

 

And you gave me nothing at all

و تو  اصلا چیزی بهم ندادی


Only empty excuses to try and break the fall, so

فقط بهونه های پوچ برای امتحان و جلوگیری از سقوط، پس


I did what I never could to do

کاری رو انجام دادم که هرگز نمی تونستم


And I cut myself loose from you

و من خودم رو از اختیار تو بیرون کشیدم

 

I don't need nobody to move my body

من به کسی نیاز ندارم که بدنمو حرکت بده


All me with no strings attached

تمام من بدون وصل شدن به رشته ها


I don't wanna be somebody who

نمی خوام کسی باشم که


Lets somebody hold me if they hold me back

می ذاره کسی نگهش داره، اگه اونا مانعم شدن

 

I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)

[روی پای خودم برقصم]


I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)

 

I don't need someone to feel something

به کسی احتیاج ندارم که چیزی حس کنه


It's just me myself and I love it

فقط منم و من و خودم و عاشق اینم


I just wanna dance, dance (ah)

من فقط می خوام برقصم، برقصم،


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)

 

I'm back and I'm feelin' myself

من برگشتم و دارم خودمو احساس می کنم


Gonna make a little room for my mental health

می خوام یه کم فضا برای سلامت روانیم ایجاد کنم


And if I stay out all alone

و اگه اون بیرون کاملا تنها بمونم


I got one less problem that I'm bringing home

 یه مشکل کمتر دارم که به خونه می برم

 

I don't need nobody to move my body

من به کسی نیاز ندارم که بدنمو حرکت بده


All me with no strings attached

تمام من بدون وصل شدن به رشته ها


I don't wanna be somebody who

نمی خوام کسی باشم که


Lets somebody hold me if they hold me back

می ذاره کسی نگهش داره، اگه اونا مانعم شدن

 

I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم،


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)


I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)

 

I don't need someone to feel something

به کسی احتیاج ندارم که چیزی حس کنه


It's just me myself and I love it

فقط منم و من و خودم و عاشق اینم


I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)

 

I don't need nobody to move my body

من به کسی نیاز ندارم که بدنمو حرکت بده


All me with no strings attached

تمام من بدون وصل شدن به رشته ها


I don't wanna be somebody who

نمی خوام کسی باشم که


Lets somebody hold me if they hold me back

می ذاره کسی نگهش داره، اگه اونا مانعم شدن

 

I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)


I just wanna dance, dance

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)


I don't need someone to feel something

به کسی احتیاج ندارم که چیزی حس کنه


It's just me myself and I love it

فقط منم و من و خودم و عاشق اینم

 

I just wanna dance, dance (ah)

من فقط می خوام برقصم، برقصم، 


Dance on my own (dance on my own) (oh whoa whoa)

خودم به تنهایی برقصم (خودم به تنهایی برقصم)