ساخت کد موزیک

~Little Me - Little Mix~

~Download~

 

You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
,You can be beautiful, wonderful

anything you wanna be

 

پی نوشت: من معمولا عادت ندارم از اینطور آهنگا گوش بدم، در واقع کلا با هالیوود و اینا حال نمی کنم، خود لیتل میکس هم جز مورد علاقه هام نیست کلا ولی این یکی رو مدت هاست گوش می دم و دلم می خواست بذارمش<:

پی نوشت: جسی واقعا از گروه رفته نه؟]:

پی نوشت: اونقدر رفتم تو فاز شرق و اینا اصلا به این مدل عکسا/لباسا/فوتوشاتا عادت ندارم XD

 

بعدا نوشت: آقا می گم یه چیزی.__. این متن آهنگارو من خودم ترجمه می کنم برای همون شاید اشتباهاتی توش پیدا بشه. اگه دیدید جایی رو غلط ترجمه کردم حتما بگین درستش کنمااا D;

 

 

She lives in the shadow of a lonely girl

اون توی سایه ی یه دختر تنها زندگی می کنه.


Voice so quiet you don't hear a word

صداش خیلی آرومه و تو یه کلمه هم نمی شنوی.


Always talking but she can't be heard

همیشه درحال حرف زدنه ولی شنیده نمی شه.


You can see there if you catch her eye

می تونی ببینیش اگه به چشماش نگاه کنی.


I know she's brave but it's trapped inside

من می دونم که اون شجاعه ولی در باطن تو دام افتاده.


Scared to talk but she don't know why

می ترسه که حرف بزنه ولی نمی دونه چرا.

 

Wish I knew back then what I know now

ای کاش چیزی که الان می دونم رو اون موقع می دونستم.


Wish I could somehow go back in time

ای کاش یه جورایی می تونستم برم به گذشته.


And maybe listen to my own advice

و شاید به نصیحت های خودم گوش می کردم.

 

!I'd tell her to speak up, tell her to shout out

بهش می گفتم بلند حرف بزن، فریاد بکش!


!Talk a bit louder, be a bit prouder

یه ذره بلند تر صحبت کن، یه ذره مغرور تر باش!


Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

بهش بگم که خوشگله، فوق العادست، همه ی چیزیه که نمی بینه.


!You gotta speak up, you gotta shout out

تو باید بلند حرف بزنی، تو باید فریاد بکشی!


And know that right here, right now

و بدونی دقیقا همینجا، همین حالا،


You can be beautiful, wonderful, anything you wanna be

تو می تونی خوشگل، فوق العاده و هرچیزی که می خوای باشی.


Little me

منِ کوچیک

 

Yeah, you gotta lotta time to act your age

آره، تو زمان زیادی برای رفتار کردن مناسب سنت صرف کردی.


You can't write a book from a single page

تو نمی تونی فقط با یه دونه صفحه کتاب بنویسی.


Hands on the clock only turn one way (yeah)

عقربه های ساعت فقط راه خودشونو می رن. (آره)

(جهت عوض نمی کنن)


Run too fast and you'll risk it all

خیلی سریع بدو و مدام ریسک کن.


Can't be afraid to take a fall

نمی تونی از یه سقوط بترسی.


Felt so big but she looks so small

خیلی احساس بزرگی می کرد ولی خیلی کوچیک به نظر می آد.

 

Wish I knew back then what I know now

ای کاش چیزی که الان می دونم رو اون موقع می دونستم.


Wish I could somehow go back in time

ای کاش یه جورایی می تونستم برم به گذشته.


And maybe listen to my own advice

و شاید به نصیحت های خودم گوش می کردم.

 

!I'd tell her to speak up, tell her to shout out

بهش می گفتم بلند حرف بزن، فریاد بکش!


!Talk a bit louder, be a bit prouder

یه ذره بلند تر صحبت کن، یه ذره مغرور تر باش!


Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

بهش بگم که خوشگله، فوق العادست، همه ی چیزیه که نمی بینه.


!You gotta speak up, you gotta shout out

تو باید بلند حرف بزنی، تو باید فریاد بکشی!


And know that right here, right now

و بدونی دقیقا همینجا، همین حالا،


You can be beautiful, wonderful, anything you wanna be

تو می تونی خوشگل، فوق العاده و هرچیزی که می خوای باشی.


Oh, little me

اوه، منِ کوچیک.

 

Little me, yeah, yeah, hey

منِ کوچیک. آره، آره، آره.


I'll tell you one thing I would say to her

چیزی بهت می گم که می خواستم به اون بگم،

 

!I'd tell her to speak up, tell her to shout out

بهش می گفتم بلند حرف بزن، فریاد بکش!

 

!Talk a bit louder, be a bit prouder

یه ذره بلند تر صحبت کن، یه ذره مغرور تر باش!


Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

بهش بگم که خوشگله، فوق العادست، همه ی چیزیه که نمی بینه.


!You gotta speak up, you gotta shout out

تو باید بلند حرف بزنی، تو باید فریاد بکشی!


And know that right here, right now

و بدونی دقیقا همینجا، همین حالا،


You can be beautiful, wonderful, anything you wanna be

تو می تونی خوشگل، فوق العاده و هرچیزی که می خوای باشی.

 

!I'd tell her to speak up, tell her to shout out

بهش می گفتم بلند حرف بزن، فریاد بکش!

 

!Talk a bit louder, be a bit prouder

یه ذره بلند تر صحبت کن، یه ذره مغرور تر باش!


Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

بهش بگم که خوشگله، فوق العادست، همه ی چیزیه که نمی بینه.


!You gotta speak up, you gotta shout out

تو باید بلند حرف بزنی، تو باید فریاد بکشی!


And know that right here, right now

و بدونی دقیقا همینجا، همین حالا،


You can be beautiful, wonderful, anything you wanna be

تو می تونی خوشگل، فوق العاده و هرچیزی که می خوای باشی.


(I'll tell you one thing I would say to her)

(چیزی بهت می گم که می خواستم به اون بگم،)

 

!I'd tell her to speak up, tell her to shout out

بهش می گفتم بلند حرف بزن، فریاد بکش!

 

!Talk a bit louder, be a bit prouder

یه ذره بلند تر صحبت کن، یه ذره مغرور تر باش!


Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

بهش بگم که خوشگله، فوق العادست، همه ی چیزیه که نمی بینه.


!You gotta speak up, you gotta shout out

تو باید بلند حرف بزنی، تو باید فریاد بکشی!


And know that right here, right now

و بدونی دقیقا همینجا، همین حالا،


You can be beautiful, wonderful, anything you wanna be

تو می تونی خوشگل، فوق العاده و هرچیزی که می خوای باشی.

 

Little me

منِ کوچیک