http://s13.picofile.com/file/8399703892/22797439910334138ef2509aba883466.jpg

*یوهو اینوری و شو((=... از بهترین و تراژدیک ترین کاپل هایی که مشناسم*

من بالاخره از این فاز تنبلی شیتی در میام... باید در بیام|:

خیر سرم از امسال دیگه دوازدهمیم نباید این همه خموده باشم|:

نمیدونم مسئله چیه، ولی یه چن روزه نه برنامه درستی دارم، نه میتونم تمرکز کنم فکرم همش میپره و میدونم که اینجوری نمیتونم ادامه بدم. به خودم قول دادم فردا رو عین آدم شروع کنم!*-* 

حداقل صبح به موقع بیدار بشم((=...

امروز دوتا کلاس داشتم که حضوری بودن، ریاضی و فیزیک و تازه پشت سر هم بودن! دوازدهم رو شروع کردم بخونم و دقیقا 13 تا کتاب کمک درسی فقط برای دوازدهم خریدم((= منتظرم 27 ام امتحان ریاضیمو بدم و بشینم عین آدم تست بزنم... از هر سه تا پایه((=

این سه ماه فرصت طلایی منه برای کنکور.

خب راستش نمیدونم چرا کلاسا حضوریه و خودم اولش موافق نبودم ولی خب حداقل حال و هوام عوض شد و از طرفی واقعا تو لایو و کلاس آنلاین خوابم میگرفت|: 

تازه مانتو و کفش جدیدم رو هم برای اولین بار پوشیدم D':

من از سال پیش توی این موسسه کلاس ریاضی و فیزیک میرم. بخوام صادق باشم یه دختره تو کلاس ریاضیم بود که اسمشم غزل بود اگه اشتب نزنم|: و نمیدونم چرا اصلا حس خوبی بهش نداشتم اون اوایل XD 

بعد ها که قرنطینه شدیم، توی کلاسای آنلاین غزل از روی نام کاربری اینستام فهمید که اوتاکو عم و اونجا بود که اونم کام اوت کرد و معلوم شد که اوتاکو عه و انیمه مورد علاقشم اتکه XD خلاصه کلی عر زدیم باهم. و من خیلی منتظر کلاس حضوری بودم که یه دل سیر با غزل در مورد اتک حرف بزنم ولی لعنت به این شانس قهوه ای که گروهامون از هم جدا شده و دیگه تو یه کلاس نیستیم]=...

امروز وقتی داشتم برمیگشتم دم در دیدمش و خیلی خیلی خوشحال شدم XD

اهم اهم...

یادتونه پست قبلی گفتم دوتا موضوع هست که میخوام راجبشون حرف بزنم و راجب یکیش مفصل حرف زدم و موند دومیش؟

امروز کلی بهش فک کردم و در آخر به این نتیجه رسیدم که ممکنه عواقب خوبی نداشته باشه. چون قضیه در مورد فنکم های آیدل ها و چیزای ناهنجاری که توسط یه عده مریض پخش شدن بود و تقریبا تمامی فندوم های کیپاپ رو تحت شعاع قرار داده و مختص یه گروه حاص نیست. برای همون میخواستم یه اطلاع رسانی همگانی کنم. ولی بعدش گفتم اگه کسی نمیدونه همون بهتر که ندونه((=...

ولی خب کلا اگه کسی خیلی کنجکاوه بهم بگه تا خصوصی به خودش توضیح بدم^^

از موضوع منحرف نشید فرزندانم امروز (یا امشب|:) روز (یا شب|:) هیجدهم شرح حاله^^

 

پی نوشت: من به طرز شیتی ای روی آهنگ Violeta ی آیزوان کراش دارم اه... همینجوری پیش برم یه ویزوان خالص میشم. تازه به احتمال نود درصد بایسم ینا عه|: چرا؟ چون اولش قرار بوده عضو لونا بشه ولی رد شده((=

پی نوشت: ناستاکا تولدت مبارک*---*

 

 

 

سوال امروز اینه:

×* فیلم محبوبت کدام است؟ از چه ویژگی آن بسیار لذت میبری؟ آیا بازی خاصی توجهت را جلب کرده یا کارگردان آن را حرفه ای ساخته است؟ فرد/گروه خاصی که دوست داری با آنها فیلم ببینی کیست؟

راستشو بخوام بگم من فیلم موردعلاقه زیاد دارم چون تقریبا هر ژانری میبینم و خیلی چیزا هستن که مورد علاقم واقع شدن XD 

مثل فیلمای ابرقهرمانی ماورل و  MCU مخصوصا ثور و آیرون من*-* 

یا حتی فیلمای کیوت و عاشقانه مثل Five feet apart یا حتی چیزای اکشن و خفن مثل Inception یا کمدی مثل Extreme job که کلی خندیدم باهاشXD یا فیلمای تاریخی خفن مثل Assassination یا حتی فیلمای جادوجنبلی مثل هری پاتر و خلاصه هرچیزی XD

فقط سریال زیاد نمیبینم.... هق*

و خب با این که این همه فیلم دیدم و این همه فیلم مورد علاقه دارم، بازم اونقدری مورد علاقم نیستن که بخوام در موردشون اینجا حرف بزنم یا خیلی خیلی توجهمو جلب کرده باشن((=...

فقط صرفا... خیلی خوشم اومده ازشون و دوسشون داشتم همین. 

و از اونجایی که میدونید من سال هاست که اوتاکو ام((=... بذارین در مورد انیمه ای حرف بزنم که خیلی خیلی مورد توجهمه*-* (هاله جان آرامش خودتو حفظ کن... میدونم که میدونی ولی صبر داشته باش XD)

من تقریبا همه جور انیمه ای میبینم و دور و بر 200 تا انیمه تا الان دیدم. البته انیمه هایی که کااامل کاااامل تا ته و قسمت آخر دیدمشون حدودا 150 تا ان و بقیه نصفه موندن((= کاری به این ندارم حالا...

من بیشتر از انیمه های اکشن یا کارآگاهی یا مرموز و جادوگری و بیشتر از همه علمی تخیلی خوشم میاد*-* 

و خب تو این ژانر ها تا بخواین انیمه دیدم و میتونم مستفیزتون کنم XD

و اگه از لحظ عقل و منطق پیش بریم و اگه واقعا بخوام بر اساس داستان و گرافیک و... به انیمه هایی که دیدم امتیاز بدم و بگم که این از همه بهتر بود مسلما به یه جواب درست حسابی نمیرسم|: 

به هرحال... انیمه ای که از وقتی دیدمش (و چه بسا حتی از وقتی که ندیده بودمش...) توجهم رو جلب کرده و هنوزم تو تاپ لیستمه Guilty crown عه((=

جز اولین انیمه هایی بود که تحت عنوان یه اوتاکو دیدم و واقعا عاشقش شدم و قابل ذکره که اون زمان اونقدر تباه بودم که کرون (Crown) رو کورن (Corn) میخوندم و همش به خودم میگفتم چرا این معنی ذرت میده؟ تازه اون موقع اصلا معنی گلتی (Guilty) رو هم نمیدونستم XD یه کم که گذشت به عمق فاجعه پی بردم و فقط گذاشتم تاریخ این حجم از تباهی رو فراموش کنهXD فک کنین"-" ذرت گناهکار XDDD

خب... گلتی کرون انیمه ایه که من بالغ بر ده بار از اول تا آخر و از آخر تا اول دیدمش و چه بسا حتی بیشتر((=...

برخلاف امتیاز بالایی که داره، اونقدرا معروف نیست و افراد زیادی نیستن که دیده باشنش... من خودم به شخصه به خیلیا معرفیش کردم ولی خب به جز یک یا دو نفر بقیه وسط وسطا ولش کردن و تا آخر ندیدنش... نمیدونم چرا کلا هیچکس اینقدر جذبش نمیشه|:

داستانش در ابتدا یه مقدار پیچیدست و تا حدود 5 قسمت اول، احتمالا اصلا نمیفهمید که داستان چیه((= ولی بعدش همه چی بهتر میشه و قشنگ داستان رو میفهمید*-* فقط باید صبور باشین XD

یادم میاد اولین بار تو مسافرت عید دیدمش((= سه قسمت رو قبل از حرکت تو خونه دیده بودم و نت کافی نداشتم که دانلودش کنم. اون سال عید رفته بودیم قشم. یادمه وقتی داشتم قسمت 12 رو میدیدم تو یزد بودیم. جلوی ساختمون شهرداری یه پارک بود و ما هم رفته بودیم پارک. مامانم بهم گفت برو مراقب داداشت باش، منم موبایل بابامو ورداشتم و وقتی داشتم از جلوی ساختمون شهرداری رد میشدم دیدم وای فای داره((= هیچی دیگه... قایم شدم لای بوته ها شروع کردم گلتی کرون دیدم XD و با پایان اون قسمت هم خیلی تو ذوقم خورد(("= و اصن تا وقتی برسیم قشم دلم نمیخواست بقیشو ببینم... کراشم ملکوتی شده بود به هرحال... ولی بعدش تو قشم که بودیم گفتم حداقل ببینم آخرش چی شد|: یادم نمیره اون روزا ساعت 9 صب میرفتیم بیرون که بگردیم و حدودا ساعت 11 شب برمیگشتیم! بعد فک کنین همه عین جسد افتادن خوابیدن، منم با این که دارم میمیرم از خستگی تا ساعت 2 شب زیر پتو با موبایل بابام گلتی کرون میدیدم XD

تا قبل از این که رمم بسوزه، من به صورت متناوب این انیمه رو نگاه میکردم. و برای هر مودمم یه قسمت مشخص داشتم مثلا وقتایی که ناراحت بودم قسمت 12 و 4... وقتایی که خیلی هیجان زده بودم قسمت 2 و 3 و 7... یا وقتایی که عصبانی بودم قسمت 21 و 22 و 17((=... 

خلاصه... الان حتی دقیقه هاشم حفظم... مو به مو((=... همیشه حس خوبی بهم داده، باید از کارگردانش ممنون باشم((=...

مهم ترین نکته در مورد گلتی کرون اینه که کراش الملوک من توی این انیمست XD 

به عنوان یه اوتاکو کلی کراش انیمه ای دارم و این اصلا غیرطبیعی نیست. ولی هیچکس گای نمیشه*-* گای تسوتسوگامی کراش الموکمه*-*

حتی عروسکشم درست کردمXD و چه بسا نقاشی هایی که ازش نکشیدم هققق***(("=...

نکته بعدی اینه که دوبلر مرد مورد علاقم که همیشه به نظرم بهترین صدا رو برای دوبله داشته، دوبلر گایه*---* یویچی ناکامورا دوبلرشه، و خب من خیلی صداشو دوست دارم((= *کیمیاگر تمام فلزی رو دیدین؟ یویچی دوبلر گریده((=*

آهنگای این انیمه مال بند ژاپنی Egoist هستن، و باور کنین... میشه پرواز کرد با آهنگاشون اینقدر که خوبن((=...

چشمات برای قدردانی از بقیست.

صدات برای نشون دادن احساسته.

دستات برای گرفتن دست کسیه که خیلی برات عزیزه.

خب... اگه آهنگاشو گوش ندادین حتما برین گوش کنین، اگرم اسم آهنگارو بلد نیستین با کله در خدمتم((=...

حقیقتشو بخواین داستانش یه مقدار پیچیدست و خلاصه گفتن براش اینقدرا راحت نیست، شایدم برای منی که هزار دفه دیدمش اینجوریهXD

ولی ژانرش علملی تخیلی و درام و اکشن و مگا بید(("=...

اگه دوس داشتین نگاه کنین و اگه دیدین حتما بیاین در آغوشم که با هم عر بزنیم چون قسمت های عرناک زیاد داره XD

 

 

پی نوشت: اگه انیمه رو دیدین و رو گای کراش زدین خونتون حلاله از من گفتن|: 

اصن گای شوهرمه|: 

پی نوشت: خیلی خسته ام اه...

پی نوشت: الان میبینم که این پست خیلی طولانی شده((=