http://s12.picofile.com/file/8399314868/c016b38d6d4a69f800793f021643e5a7.jpg

حدودا پریروز بود که اینترنتمون تموم شد، قبل از موعد!

و چون دقیقا روز بعدش امتحان شیمی داشتم به بابام گفتم که شارژش کنه، و بابامم گفتش که فردا قبل از امتحانت ردیفش میکنم. همون موقع بود که نمیدونم چی شد که داداشم رفت بابامو راضی کنه همون شب شارژ کنه، بعدشم دعواشون شد و داداشم گفت که تا یه هفته اینترنت مصرف نمیکنه تا به بابام ثابت کنه معتاد اینترنت نیست XD

تا اینحا که خوب دووم آورده، به هرحال همه بازی هاش آنلاینن و اینترنت لازم، این قضیه مقدمات بدبختیای منو فراهم مینمایه، چطوری؟ 

اینطوری که بازی نفس آنلاین نیست، هیچی دیگه، دم به دیقه یه ماشین میخره میاد مغز منو باهاش میخوره|:

بعد جالبه جدیدا خیلی نازک نارنجی شده، دیروز طبق معمول ادا درآوردنش گرفته بود، بعدش میخواست فرغون رو جا به جا کنه با مخ افتاد زمین|: 

زانوش زخمی شد در حد یه نقطه|: بعد به خاطر همون زخم تا یه ساعت نمیومد تو خونه میگفت خون نجسه خونه رو نجس میکنه|:

میگم بچه اون یه قطرست، تازه خشک شده بیا تو سرده هوا|: ولی حرف نمیفهمید میگه پام گان سو شده |||: (گان سو به ترکیب آب و خون میگن چون پاشو تو حیاط شسته بود)...

علاوه بر اون من جدیدا دچار یه اختلال شدم که نمیتونم ثل قبل بخوابم|: والا... تا قبل از این این قابلیت رو داشتم که در هر شرایطی بخوابم و بیدار نشم|: مامانم میگفت اگه یه زمانی عکل لازم شدی دیگه لازم نیس بیهوشت کنن، میگیری میکپی کفایت میکنه، ولی خب الان چند روزی میشه که خوابم دچار مشکل شده]=... *هق میزند*

خب امروز روز چهاردهمه و موضوعش اصلا چیزی نبود که انتظار داشتم XD

 

پی نوشت: Love cherry motion قطعا یکی از بهترین آهنگای لوناست... آه...

پی نوشت: میدونین بهتر از چای لیمو چیه؟ چای لیمو و زیتون[=...

 

 

 

سوال امروز اینه:

×* همین حالا عکسی بگیر و درباره ی آن بنویس. بیرون برو و از اولین چیزی که میبینی عکسی بگیر. اگر دیرتر برنامه ای داری، یادت باشد تا عکسی بگیری.

قبل از این که گمشم و برم عکسو بگیرم اشاره کنم که من از اون موجوداتی ام که از همه چی عکس میگیرن... همه چی!XD

*اندکی بعد... آنقدر سر و صدا میکند که بابا از خواب بیدار میشود و وانمود میکند که هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده است...*

اهم.. بعله XD

گرفتم عکسو '-'...

حالا اصلا کاری ندارم که چقدر داغون شد... خب الان اصلا در وضعیتی نیستم که بخوام یه عکس درست حسابی بگیرم ایش XD

 

http://s13.picofile.com/file/8399272442/IMG_3475.JPG

 

مشاهده فرمودید؟ '-'...

بعد از این که مهر ماه موهامو کوتاه کردم این اولین باریه که تونستم اینجوری ببندمشون، تازم به ذکره که بافتمشون ینی ساده نبستمشون XD و تازه این کش گوگولی دار هارو خیلی دوس دارم، نیکو تو لاو لیو از اینا میبست به موهاش '-'... 

والا توضیح خاصی که نداره، فقط این ژست عکس گرفتن از سایه در حالی که دارم علامت پیروزی رو نشون میدم خیلی خوشم میاد، کلا عکس گرفتن از سایه رو خیلی دوست دارم.

اینو الان رفتم تو حیاط گرفتم، و این دیوار طرف اتاق منه، و یاس هایی که این طرف کاشتیم هنوز کامل رشد نکردن، تا سال بعد یاس کل این دیوار رو قراره پر کنه *-* همونطور که یه شاخه ی کوچولوشو به صورت نامحسوس در گوشه چپ عکس مشاهده میفرمائیدXD

راستی گفتم یاس! گلای یاس صبح ها که هوا خنکه و شبا بوشون کاملا در میاد اصلا خیلی معنوی و بهشتی میکنن فضا رو XD... باور کنین خیلی خوش بو ان *-*...

بعله... این همون آفتاب صبحگاهیه که بسی دوسش میدارم، البته اینجا داره میزنه پس سرم و قشنگ داغ شده کلم|: 

و در پایین هم گلای محمدی رو مشاهده میفرمائینXD

سال قبل که اومدیم این خونه این گلای محمدی خیلی کم بودن، نمیدونم چی شده امسال اینقدر زیاد شدن'-'... بوی اینا هم خیلی خوبه ولی وقتی بیش از اندازه بو کنی سردرد میگیری چون حساسیت زا هستن، فک کنم به همین دلیله که مامانم اتاق منو کرده خشک خونه ی گل محمدی '-'...

باور کنینXD

هر روز میام میبینم یه مشت گل ریخته رو میزم، میگم مامان این بدبختارو برای چی کندی آخه؟|: میگه بذار تو اتاقت حال و هوات عوض شه، آخه میدونه من کلا مثل موش کور میمونم کلا زیاد با بیرون اتاقم حال نمیکنم|:... خب پنجره دارم دیگه، باز میکنم هوا میاد بعد حیاطم میتونم ببینم چه اختیاجیه به خودم زحمت بدم از جام بلند شم؟|:... والا...

خلاصه این که بعله، الان کل اتاقم بوی گل محمدی گرفته منم دو سه روز اول چنان حساسیت بهش نشون دادم، قشنگ اونقدر از چشمام آب میومد که نمیتونستم ببینم XD ولی خب الان انگار عادت کردم بدنم دیگه واکنش نشون نمیده '-'...

فک کنم لنفوسیتامم اندازه خودم گشادن، دیدن این عامل حساسیت زا تموم نمیشه گفتن به درک ما اصلا مقابله نمیکنیم بذار هرکاری میخواد بکنهXD

 

پی نوشت: چاییم سرد شد اه|:

پی نوشت: همچنان اینترنت نداریم پس این پست دقیقا اون زمانی که نوشتمش منتشر نمیشه... خداوندا...

پی نوشت: باید برم فیزیک بخونم اه|:

پی نوشت: میدونین چی از Full moon سانمی بهتره؟ نسخه ی کاور شدش توسط لونا((=... اسپشال استیج هالویینشون بود D=