ساخت کد موزیک

~(Egoist - Euterpe(Guilty crown OST~

~Download~

 

Saita no no hana yo
Aa  douka oshiete okure
Hito wa naze  kizutsukeatte
Arasou no deshou

 

پی نوشت: در مورد گذاشتن آهنگ جدید مودی تر از این نمی تونم باشم.

پی نوشت: همینطوری پیش برم وبم کلا تبدیل به پلی لیست آهنگ های مورد علاقم می شه..

پی نوشت: باز هم از اگوئیست... که به جرئت می تونم بگم قشنگ ترین OST کل انیمه بود...

پی نوشت: به شخصه اونقدر این انیمه رو دیدم... و اونقدر آهنگاشو شخم زدم... رسما دیگه اسمشو می آرم هیونگ جیغ می زنه D":

 

بعدا نوشت: آیا می دونستید که علاوه بر سندرم آهنگ بی قرار به سندرم بک گراند بی قرار هم دچار شدم؟ آخ که چقدر بانمکم من... ایح ایح.

 

 

咲いた野の花よ

هی گل وحشی که شکوفه دادی؛


ああ どうか教えておくれ

لطفا یه جوری بهم بگو،


人は何故 傷つけあって

برای چی مردم همدیگه رو آزار می دن،

 

争うのでしょう

و با هم می جنگن؟

 

凛と咲く花よ

گلی که همراه قیر شکوفه کردی،


そこから何が見える

از اونجا چی می تونی ببینی؟

 

人は何故 許しあうこと

واقعا برای چی مردم،


できないのでしょう

نمی تونن همدیگه رو ببخشن؟

 

雨が過ぎて夏は

توی تابستون، بارون تموم شد.


青を移した

و رنگ آبی منعکس شد،


一つになって

کوچیک، مثل آب مواج شد،


小さく揺れた

حالا این تویی که تنها شدی،


私の前で

درست رو به روی من،


何も言わずに

بدون این که چیزی بگی.

 

枯れていく友に

چه فکری می کنی،


お前は何を思う

وقتی که دوستانت پژمرده شدن؟


言葉を持たぬその葉で

با برگ هایی که هیچ کلمه ای داخلشون نیست،


なんと愛を伝える

چجوری عشقت رو منتقل می کنی؟

 

夏の陽は陰って

ابر جلوی آفتاب بهاری رو گرفته.


風が靡いた

و باد وزیدن گرفته.


二つ重なって

دو برابر قبل،


生きた証を

من آهنگی رو می خونم،


私は唄おう

تا زندگی هایی که گذشتن رو اثبات کنم.


名もなき者のため

برای تمام کسانی که اسمی ندارن.