خب این یه چالش کوچیک و باحاله که دینز ساما شروعش کرده((=...

ممنونم از گربه و سحری و آیلی که منم دعوت کردن^^

داستان از این قراره که باید قوانین وبلاگمو بنویسیم^^

راستش اون قدیما که تو میهن بودم تقریبا همه یه پست ثابت داشتن که توش چهار پنج تا قانون نوشته بودن که در اکثر مواقع کسی بهشون توجه نمیکرد و نمیخوندشون"-"...

مثلا فک کنین طرف نوشته هک ممنوع|:... انگار کسی که میخواد اینو هک کنه اول میاد ثابتشو بخونه تا ببینه طرف اجازه صادر کرده یا نه|:

خودمم از همینا بودما! حتی خیلی وقته که متوجه تباهی پست ثاب وب قبلیم شدم... ولی خب از اونجایی که خیلی قدیمیه و تو نوع خودش جالب و خلاقانه بوده تصمیم گرفتم دیگه حذفش نکنم((=

راستش با این که گفته قوانین وبلاگتونو بنویسین... من دلم نمیخواد قانونی بنویسم((=

واقعا دلم نمیخواد برای این وب قانونی بذارم... قانون یه کلمه جدی و خشکه، یه چیزی که همه بدون هیچ تفاوتی مجبورن و باید رعایتش کنن! و این کلمه ی جبرگرایانه اصلا با وبی که فقط و فقط مخصوص جفنگیات یه نوجوون خونه نشینه مطابقت نداره((=...

برای همون اسمشو نمیذارم قانون، به قول هلیا چنتا نکته ی فسقلی! که خوشحال میشم اگه رعایتش کنین تا کلاهامون تو هم نره((=...

این نکته هارو هم تو این پست میذارم هم تو صفحات مستقل که میتونین تو قسمت "منو ی وبلاگ" ببینین((=

 

1. من انتظار ندارم همه کسایی که منو دنبال میکنن نوشته هامو بخونن و از همه کسایی که خوندن انتظار ندارم که برام نظر بذارن^^ ولی خیلی خوشحالم میکنین وقتی برام چیزی مینویسین حتی اگه در حد یه جمله باشه((=

2. کلا هدف من از ساخت این وب نوشتن احوالات و اتفاقات روزم بوده و ثبت تمامی چیزایی که نمیخوام فراموش بشن! میتونین اسمشو بذارین روزمرگی. و از کسایی که از روزمرگی هاشون برام تعریف میکنن هم به شدت استقبال میکنم((=...

3. من همیشه سعی میکنم به قشر خاصی توهین نکنم یا حرفایی نزنم که به کسی بر بخوره... ولی اگه یه وقتی احساس کردین نوشته هام مشکلی داره یا دارم در مورد کسی یا چیزی بد حرف میزنم، حتما بهم گوشزد کنین، تا جای ممکن اصلاحش میکنم((=...

4. کلمات خیلی روی احساسات و تفکر آدما ی اطرافتون تاثیر دارن! پس خواهش میکنم تا حد امکان حرفای منفی که آدمو از روحیه میندازه به هم نزنیم((=...

 

هیهی^-^... همین بود...^^

راستش این وبم حدود یه ماهشه... و خودم باورم نمیشه در این یه ماه اندازه چهار صفحه پست گذاشته باشم|:... *پشمام*

و خب حقیقتا تا اینجا اونقدر فضای بیان صمیمی و خوب بوده که اصلا با کسی به مشکلی نخوردم و بعید میدونم بعد از این بر بخورم!...

با این که خیلی چالش سختی بود و نمیدونستم که چی بنویسم واقعا... ولی به نظرم لازم بود، خوبه که آدم بدونه چه انتظاری از طرف مقابلش داره((=

قراره که پنج نفر رو دعوت کنم به این چالش...

پس دعوت میکنم از: آیامهآگاتا - مبینا - گلی ساما و ملیکا ((=...

احتمالا چون یه مقدار دیر اقدام نمودم الان دیگه خیلیاتون این چالشو انجام دادین و به خاطر همین دیگه دعتتون نکردم:-:...

ولی کلا به نظرم هرکی این پستو میخونه خیلی خوب میشه اگه شرکت کنه((=

 

پی نوشت: چرا آیو اینقدر خوبه؟ اصلا داریم زندگیمند تر از آهنگ Eight؟؟؟

پی نوشت: قصد دارم توی یه چالش پنج روزه ی نقاشی که تو اینستا دیدم شرکت کنم... موافقید تو این پنج روز نقاشیامو اینجا هم بذارم؟[=

 

http://s12.picofile.com/file/8400844292/4ead18ff4f751e32783e88535b2acf50.jpg